Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc heb ik voor een vriend samengesteld, hij is een maakt video's voor Youtube over games, dus gewoon gameplays, hij maakt muziek via FL Studio (daar heb je een goede cpu voor nodig) en via Photoshop bewerkt hij foto's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Diegene van wie deze pc word heeft een budget van 2000 euro, hij wil een pc kopen waar hij een ontzettend lange tijd mee vooruit kan (Ongeveer 10 jaar) en wil dus zo min mogelijk upgrades aan de pc toevoegen en kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De reden waarom ik 2 SSD's heb gepakt is simpel weg om ze in Raid 0 te zetten. Dus dan haal ik de dubbele snelheid eruit. Ik heb ook 1 3 terabyte hdd gepakt voor eventuele bestanden zoals foto's, muziek, en films. Ik heb ook 2 videokaarten gepakt, de reden waarom ik dit heb gedaan is dubbele snelheid door middel van de SLI modes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen/wensen
Ga je overklokken?
Niet overklokken.
Dit is de build die ik heb samengesteld:
Deze pc heb ik voor een vriend samengesteld, hij is een maakt video's voor Youtube over games, dus gewoon gameplays, hij maakt muziek via FL Studio (daar heb je een goede cpu voor nodig) en via Photoshop bewerkt hij foto's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Diegene van wie deze pc word heeft een budget van 2000 euro, hij wil een pc kopen waar hij een ontzettend lange tijd mee vooruit kan (Ongeveer 10 jaar) en wil dus zo min mogelijk upgrades aan de pc toevoegen en kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De reden waarom ik 2 SSD's heb gepakt is simpel weg om ze in Raid 0 te zetten. Dus dan haal ik de dubbele snelheid eruit. Ik heb ook 1 3 terabyte hdd gepakt voor eventuele bestanden zoals foto's, muziek, en films. Ik heb ook 2 videokaarten gepakt, de reden waarom ik dit heb gedaan is dubbele snelheid door middel van de SLI modes.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde eisen/wensen
Ga je overklokken?
Niet overklokken.
Dit is de build die ik heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4930K Boxed | € 477,95 | € 477,95 |
| 1 | ASRock X79 Extreme6 | € 228,73 | € 228,73 |
| 2 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 262,95 | € 525,90 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD30EFRX, 3TB | € 119,95 | € 119,95 |