Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HP 17-f231nd vs ACER ASPIRE E5-771G-559P

Pagina: 1
Acties:

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Welke zouden jullie kopen? Gewoon op basis van specs.

HP 17-f231nd
of
ACER ASPIRE E5-771G-559P

Edit: Het is de ACER ASPIRE E5-771G-559P geworden omdat er in de HP geen azerty-toetsenbord zat. Dit was een must voor mijn vrouw. (Ja, ze kan blind typen :))

Door een aanbieding was de acer maar 599 i.p.v. 699. Ik heb er ondertussen ook een Crucial MX100 256GB ingestoken :)

[ Voor 51% gewijzigd door Stievydude op 08-04-2015 15:33 ]

• Sebbie2006
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11 15:18
Dat hang volledig af van wat je er überhaupt mee wilt doen...
Het enige 2 zaken die echt "beter" zijn aan de Acer zijn m.i.:
Wifi AC en een dedicated videokaart.

Echter is voor mij (laptop technisch) een dedicated videokaart onzin en wifi AC ach ja, nice to have maar geen must.

Persoonlijk zou ik de HP alleen al kopen omdat er geen acer opstaat...

• ErwtEnEtEr
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-11 12:50
Verder heeft tweakers ook nog de aanbieding voor hp laptops bij mycom, waardoor er 10% korting op komt ( http://tweakers.net/adver...armetdemeubelboulevard-03 ) Hierdoor lijkt mij de acer het prijsverschil echt niet meer waard

• Stievydude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
@ErwtEnEtEr: I know, daardoor ben ik ook op die laptop terecht gekomen. Maar die 10% telt daar niet op omdat die al in promotie is (Ik heb mycom gecontacteerd hierover omdat de code niet werkte).

@all:
De laptop is voor mijn vrouw. Ze speelt wat spelletjes op facebook of oude games zoals the sims 2 of 3 etc.

Ik zou in de Acer zoiezo een ssd of sshd in willen steken zodat ie toch wat sneller is, dus dat is dan nog eens 100 euro meer. Dus dan is het misschien beter om toch de HP te kiezen :)

Wifi AC is ook niet echt een must omdat we een router hebben die de n-standaard ondersteund.

[ Voor 19% gewijzigd door Stievydude op 01-04-2015 19:57 ]