Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Intel Centrino Wlan N2330 werkt niet in Lenovo Ideapad Z500

Pagina: 1
Acties:

• Buzz134
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-04-2022
hallo allemaal,

ik heb op het moment een probleempje.

ik heb een lenovo ideapad z500 touch waarvan het wifi kaartje kapot is, hier heb ik inmiddels een nieuwe voor het gaat om een intel centrino wireless n-2230 ik heb precies de zelfde gekocht serie nummer en alles kloppen met elkaar.

en dan nu het probleem als ik hem aanzet komt er te staan unauthorized wireless network card please shut down and remove it.

weet iemand hier een oplossing voor ?

mvg

Buzz

• Buzz134
oh ik was nog vergeten toe te voegen ik heb zelf al wel even gezocht op google het enige wat ik kon vinden is dat je iets kan aanpassen in de wifi kaart zelf.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:03
heb je deze link al doorgenomen ?

http://www.thinkwiki.org/...ized_MiniPCI_network_card

als je 1 van deze oplossingen kunt doorlopen dan zal je probleem verholpen zijn.

de meest eenvoudige lijkt mij de 2de oplossing, Use another MiniPCI (express) slot.

[ Voor 18% gewijzigd door fuqua op 01-04-2015 09:58 ]

• Buzz134
is er geen andere oplossing, want persoonlijk snap ik hier vrij weinig van.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Buzz134,
We zien graag topics met een titel die iets zeggen over de inhoud van de post. Je huidige titel "help me" is totaal onder de maat. Ik heb deze dan ook voor je aanpast.

Tevens is OH geen vergaarbak voor problemen met wifi-modules en laptops. Problemen met laptops horen in CSL. Bij deze een move.

Titelfix "help me" -> "Intel Centrino Wlan N2330 werkt niet in Lenovo Ideapad Z500"

En move naar CSL.

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 01-04-2015 10:04 ]