Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Pfew, mooi dat ik dit dus lees, daar zat ik niet op te wachten.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik voel hier een "pats hier met je telefoonrekening-topic" aankomen
Hier al een leuk bedrag buiten de bundel.
Dit is wel gevaarlijk. Iemand die onpopulair is, maar die de regels verder niet overtreedt, heeft nu dus de kans een ban te krijgen. Daarnaast is het ook mogelijk dat iedereen kan SMS'en? Dus als een groepje FOK'ers lollig willen doen, gaan ze massaal een USER ID door SMS'en...
In plaats van SMS'en, waarom niet een tweakers app waar je dan ook zelf nog op moet inloggen met je tweakers account. Dan zijn ban votes ook nog te controleren.
In plaats van SMS'en, waarom niet een tweakers app waar je dan ook zelf nog op moet inloggen met je tweakers account. Dan zijn ban votes ook nog te controleren.
En terecht.lordsnow schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:52:
Dit is wel gevaarlijk. Iemand die onpopulair is, maar die de regels verder niet overtreedt, heeft nu dus de kans een ban te krijgen.
2015 is het jaar van de community, laten we dus de mensen die niet populair zijn binnen die community er gewoon uitgooien, daar wordt het alleen maar leuker op.
Het SMSen is een grote drempel, dus snel misbruik zal er niet van gemaakt worden.
En wat dan nog als een groepje Fok'ers er flink gaan smsen? No harm done, kost hun alleen maar wat geld
Al naar de datum gekeken?lordsnow schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:52:
Dit is wel gevaarlijk. Iemand die onpopulair is, maar die de regels verder niet overtreedt, heeft nu dus de kans een ban te krijgen. Daarnaast is het ook mogelijk dat iedereen kan SMS'en? Dus als een groepje FOK'ers lollig willen doen, gaan ze massaal een USER ID door SMS'en...
Fixing things to the breaking point...
lordsnow schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:52:

HAHAHAHAHA
Pagina: 1