Betaalbare beamer voor +/- 5m afstand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 14:27
Goedenavond,

Ik heb nu een 42 inch LCD tv op m'n muur hangen met een kijkafstand van ongeveer 4.5 meter. Alleen m'n ogen gaan wat achteruit en neig dus naar een grotere tv. Maar ik kijk alleen af en toe films en speel af en toe een game op m'n pc. Ik wil graag een xbox one erbij kopen om dan vanaf de bank rustig GTA of zoiets te kunnen spelen. Ik heb dit al geprobeerd met m'n x360 maar de afstand is gewoon te groot om lekker te kunnen spelen. Ik wil dus graag een beamer om een lekker groot beeld te hebben. Ik denk zelf eraan om iets van 100 a 120 inch te projecteren?

Hebben jullie misschien een aanrader voor een betaalbare prijs? Wil ongeveer 5 a 600 uitgeven voor de beamer ex scherm. Mag ook een ouder model zijn die ik eventueel ergens 2ehands kan halen.

Ik heb wat topics doorgespit maar die waren allemaal ouder en misschien niet meer relevant met de huidige aanbiedingen of techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Er staan erg veel en best wel recente soortgelijke zoekvragen op het forum. Als je op de juiste plek kijkt natuurlijk. ;) Check dit lijstje maar eens.

Je topic krijgt dus een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Om te gamen, moet je echt goed opletten dat je een beamer koopt met een lage inputlag. Dat moet het uitgangspunt zijn.

Daarna zou ik pas op beeldkwaliteit gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 14:27
Hoe weet ik of die beamer een lage inputlag heeft? Mij werd door een kennis de BenQ w1070 aangeraden. De optoom die in dat lijstje stond in een van de topics. Schijnt ook goed te zijn. Ik ga me even verder inlezen. Nog 2 maanden tot vakantiegeld dus kannog evenkijken.