Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265874

Topicstarter
Hallo :)

Voor in m'n nieuwe huis wil ik graag een In Wall Mount hebben voor m'n iPad Air.
Het liefst ook 1 waar ik hem vrij simpel uit kan klikken voor eventueel mee nemen de tuin in etc.
Echter als ik dit in google intyp krijg ik zoveel opties en ook precies de dingen die ik niet wil.
Ik was dus erg benieuwd of er hier mensen ervaring mee hebben, die zo 1 hebben en m'n kunnen laten zien welke het is en wat de kosten zijn. (had een erg mooie gezien voor 699 dollar, dat gaat me toch wat te ver)

Bedankt alvast !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

exepti0n

_o-

Een tijd geleden heb ik het Vogel's RingO systeem gehad i.c.m. mijn, toen nog, iPad 2. Eenvoudig in gebruik en je haalt de iPad er zo weer vanaf.

Aangezien er niet veel gebruik van maakte heb ik hem weer verkocht bij de verkoop van de iPad 2, destijds hadden ze nog geen cover voor een iPad Air. Ik zie dat ze die nu wel hebben: http://www.vogels.com/tab...3-4-air.html#!prettyPhoto

pricewatch: Vogel's Ringo TMS 301

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265874

Topicstarter
Dank voor je reactie, ik wou er nog bijna bij zetten, dat ik dus niet dat systeem zoek, maar juist het " In Wall " geval, m'n muren moeten nog strak gemaakt worden en wat is er nu mooier dan helemaal vlak een iPad Air in de muur te hebben zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exepti0n
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online

exepti0n

_o-

Ah, jammer dat je dat er niet bij hebt gezet. Dan had ik niet hoeven reageren ;)

Met "In wall" oplossingen ben ik niet bekend dus ik haak af. Succes met jouw zoektocht :)

Volvo XC40 SMSR Plus (MY24)