Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 13:21
Op mijn werk gebruiken we nog office 2007 (al is er een inventarisatieronde bezig om mogelijk office 2013 te installeren).

Sinds vanochtend het volgende probleem. Outlook blijft plotseling hangen en wil vervolgens niet meer opstarten of ik krijg de melding foutopsporing wilt u outlook afsluiten.

De enige optie die ik vooralsnog op internet tegenkom is het herinstallleren van office.
Outlook proberen op te starten in veilige modus wil niet werken (outlook start niet door)
outlook profiel verwijderen geeft ook niet de oplossing.

Het lijkt me sterk dat hiervoor office opnieuw geinstalleerd moet worden. Iemand suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door koentjuh1987 op 31-03-2015 22:05 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Herinstallatie is gewoon de meest snelle oplossing. Installeren, aanmelden op Exchange en gaan ! (10 minuten werk)

Waarschijnlijk met een MS update en/of computer/laptop niet correct afsluiten is dit gebeurt en daarmee kan elk stuk software corrupt raken .

Een corrupt stuk software weer aan de praat proberen kan heel veel tijd en frustratie met zich meebrengen en in veel gevallen niet lukken.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauwvinger83
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Misschien een domme vraag , maar misschien weet iemand hier het antwoord.

Ik heb een Exchange Server 2007 draaien met SP3 geinstalleerd en nog geen één Update Rollup eroverheen.

Inmiddels zijn er al 15 Rollups uitgebracht.

Kan ik bovenop SP3 direct de laatste Rollup installeren om moet ik ze allemaal stuk voor stuk doen?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bovenop SP3 de laatste rollup pack installeren kan direct.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

koentjuh1987: je vraag gaat over Outlook, wat geen serversysteem is. Je vraagt pas dus beter in Client Software Algemeen. Maar voordat ze daar goede antwoorden kunnen geven (als bovenstaande niet al voldoet), is het nodig om meer info te geven: concrete fout- en eventlogmeldingen en de configuratie (wel/geen Exchange? Welke? Plugins?) zijn erg relevant, gebruikte (client-)OS is misschien relevant, etc.

Het lijkt me dus handiger om in CSA een nieuw topic te starten met die info.
Geef dan ajb ook een uitgebreidere topictitel dan 'Outlook problemen', er zijn meer mensen met Outlook-problemen zodat een titel die ook aangeeft welke problemen dan een stuk duidelijker is :)

--

Blauwvinger83: welkom op GoT! Je hebt al een antwoord, maar doe ajb losse vragen zoals dit in een eigen topic met voldoende info over vraag & eigen oplospogingen. Bij 'kapingen' van andermans topic zoals hier het geval is, gaat een topic alle kanten op en dat leest niet handig en is voor ook de vragenstellers niet goed.

Vanwege beide redenen samen sluit ik dit topic hier. Open zo nodig ajb eigen nieuwe topics in CSA resp. hier in SWS (met meer info) :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.