Hoi,
Ik heb vandaag mijn GTX680 vervangen door een Asus Strix 980 4GB OC DC20.
Veel reviews gelezen en vooral de temperaturen en geluidsproductie die laag te noemen zijn trokken mij over de streep voor deze kaart.
Echter is deze kaart helemaal niet stil en heeft geen lage temperaturen bij het gamen.
Als ik gewoon idle wat zit te werken dan is de kaart ongeveer 40 graden en staat de fan op 5%.
Ga ik echter gamen dan schiet de temp al heel snel naar 80C en de fan naar 80%.
Ik heb alles gewoon stock staan, dus nog niks aan de knoppen van GPU Tweak gedraaid.
GPU Boost : 1279
Memory clock : 7050
Fan Speed : Auto
Ik speel BattleField 4 Hardline op Ultra of COD Adv op Extra.
De spellen draaien verder als een zonnetje maar deze temperaturen baren me toch wel zorgen, vooral omdat je leest dat in de testen deze kaart niet boven de 69C uitkomt.
Spec's systeem
Gigabyte X79 UP4 MB (laatste bios)
I7 -3930
32 GB Corsair Ram
Alles hangend aan een Philips 144HZ gaming monitor..
Moet ik me zorgen maken ?
Ik heb vandaag mijn GTX680 vervangen door een Asus Strix 980 4GB OC DC20.
Veel reviews gelezen en vooral de temperaturen en geluidsproductie die laag te noemen zijn trokken mij over de streep voor deze kaart.
Echter is deze kaart helemaal niet stil en heeft geen lage temperaturen bij het gamen.
Als ik gewoon idle wat zit te werken dan is de kaart ongeveer 40 graden en staat de fan op 5%.
Ga ik echter gamen dan schiet de temp al heel snel naar 80C en de fan naar 80%.
Ik heb alles gewoon stock staan, dus nog niks aan de knoppen van GPU Tweak gedraaid.
GPU Boost : 1279
Memory clock : 7050
Fan Speed : Auto
Ik speel BattleField 4 Hardline op Ultra of COD Adv op Extra.
De spellen draaien verder als een zonnetje maar deze temperaturen baren me toch wel zorgen, vooral omdat je leest dat in de testen deze kaart niet boven de 69C uitkomt.
Spec's systeem
Gigabyte X79 UP4 MB (laatste bios)
I7 -3930
32 GB Corsair Ram
Alles hangend aan een Philips 144HZ gaming monitor..
Moet ik me zorgen maken ?
MuziekLiefhebbert