Externe schijven in het netwerk plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• pjwentink
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09-2025
Hoi allen ,

Ik heb de loop der jaren flink wat content gespaard op mijn 6 x 3 TB externe schijven. Graag wil ik deze in mijn thuisnetwerk plaatsen zodat ze ten alle tijden kan streamen / openen. Wat is de beste manier om dit te doen?

Ik ben op zoek gegaan naar een Nas maar dikwijls werken deze met standaar schijven en ik wil ze eigenlijk niet openbreken ( als dit al een mogelijkheid is ).

Hoor graag wat jullie zouden aanraden.

Groet ,

Pieter

Verwijderd

Hoi pjwentink,

Welkom op GoT!

Leuk ook dat je interesse hebt in een NAS. Maar voordat je een topic opent verwachten wij wel dat je iets meer moeite in vooronderzoek steekt. Het topic zoals hij nu is, is meer een helpdesk topic. Dat is op dit forum niet toegestaan. Het moet specifiek genoeg zijn en bovendien uitstralen dat je 'je huiswerk' hebt gedaan. Daarmee wordt bedoeld dat je zeld opzoek gaat naar je vragen en de punten waar je echt niet uitkomt kun je dan in je topic behandelen. Dat betekent dat je topic ook veel specifieker wordt, en tevens dat blijkt uit je startpost dat je duidelijk eigen inzet hebt getoond. Je mede-tweakers zullen in dat geval ook veel sneller reageren met constructieve bijdragen.

Begin eens met het doorlezen van de relevante NAS topic, dat is een goed begin.

Succes!

Dit topic is gesloten.