Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Hard op zoek naar vervanging voor s4 en naar verschillende toestellen aan het kijken.
Onlangs kennis vernomen van ASUS Zenfone2. Zeer goede specs voor de prijs +/- 350 us dollar.
Kan nergens informatie vinden of deze telefoon ook naar NL komt.

Kan iemand mij daar meer Info over geven aub?

Dank, Thomas

PS.
www.asuszenfoneblog.com/2...-zenfone-2-in-taiwan.html

Van deze site heb ik mijn meeste informatie betreffende release in Europa.

Topic verplaatst naar MAA. Verder doen we niet aan groeten op GoT

[ Voor 12% gewijzigd door 13art op 02-04-2015 21:06 ]

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik wacht ook met smart op de zenfone 2. Toestel wordt in Frankrijk inmiddels verkocht. Zie http://eshop.asus.com/fr-...NNER&utm_source=ASUS+Shop bezorgd in mei. Ik verwacht dat ie binnen nu en 1 maand ook in Nederland te koop zal zijn

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ik verwacht dat niet.
Is er überhaupt ooit een Zenfone in Nederland te koop geweest?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:56
Cuno schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:56:
Ik wacht ook met smart op de zenfone 2. Toestel wordt in Frankrijk inmiddels verkocht. Zie http://eshop.asus.com/fr-...NNER&utm_source=ASUS+Shop bezorgd in mei. Ik verwacht dat ie binnen nu en 1 maand ook in Nederland te koop zal zijn
Wut?! €299 voor de 4GB ram 32gb opslag versie :o Zeer interessant als daar geen extra bedragen bijkomen. Als de xperia Z4 niks wordt dan is dit mn tweede keus.

Heb alleen nog wel twijfels bij de combo intel soc en android, schijnt soms met apps compatibility problemen te geven...

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:58
Cuno schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:56:
Volgens mij moet je langer dan 1 maand wachten voor dit toestel. Als ik jouw was, zou ik alternatieven kijken!

Ik verwacht duurste Zenfone 2 meer dan 300 euro kosten wanneer dit toestel te koop is in NL.

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Ik heb 1 april de zenfone 2 besteld (in Frankrijk) . Alleen is het nog afwachten wanneer hij geleverd gaat worden. Op de ene plek staat morgen op de andere half mei. Toch is het het wel waard voor me om te wachten aangezien mijn huidige telefoon nog wel even mee.

Waarschijnlijk komt de zenfone niet in Nederland op de markt. Bij de persconferentie stonden we namelijk niet op de lijst.

[ Voor 19% gewijzigd door [m]engineer op 07-04-2015 10:57 . Reden: Op de markt in Nl ]

Verwijderd

Ik had overigens verwacht na de aankondiging van de Zenfone 2 dat het duurste model goedkoper zou zijn. Het is jammer dat het 250 euro model het moet stellen met een 720p scherm ipv 1080p.

• Ford_Prefect
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-11 14:58
Marijnsp schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:55:
Ik heb 1 april de zenfone 2 besteld (in Frankrijk) . Alleen is het nog afwachten wanneer hij geleverd gaat worden. Op de ene plek staat morgen op de andere half mei. Toch is het het wel waard voor me om te wachten aangezien mijn huidige telefoon nog wel even mee.
Zat ook in Frankrijk te kijken, maar kon daar alleen naar Franse adressen versturen. Hoe heb je dit gedaan als ik vragen mag?

• [m]engineer
Sorry, had het wat druk.
Ik heb hem bij cdiscount besteld. Deze leveren als enige aan België en Frankrijk, de rest alleen in Frankrijk. Cdiscount levert aan afhaalpunten in België. Aangezien ik bij de grens in de buurt woon ga ik hem dus afhalen in België.

• retspan
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11 22:55
Marijnsp schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:53:
Sorry, had het wat druk.
Ik heb hem bij cdiscount besteld. Deze leveren als enige aan België en Frankrijk, de rest alleen in Frankrijk. Cdiscount levert aan afhaalpunten in België. Aangezien ik bij de grens in de buurt woon ga ik hem dus afhalen in België.
Ook eens kijken -on second thought- laat maar zitten...

• [m]engineer
retspan schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:30:
[...]

Ook eens kijken -on second thought- laat maar zitten...
Ik weet het! Zoals de service is echt slecht. Of ja, welke service?
Gelukkig loopt de garantie via Asus en heb ik gelukkig nog PayPal.

• Ford_Prefect
Op AliExpress is hij te krijgen. Tenminste, ze beweren er 100 te hebben.

339 dollar voor de grijze 4gig/32gig versie. Nice!!

Ik zie alleen geen payal.....

• Momus
AliExpress kun je niet met paypal betalen.
Of credit card, of ideal.

Verwijderd

Marijnsp schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:55:

Waarschijnlijk komt de zenfone niet in Nederland op de markt. Bij de persconferentie stonden we namelijk niet op de lijst.
Mij ook de vraag hoe je van de ASUS website in frankrijk het heb kunnen bestellen..ze leveren alleen in frankrijk..

Verwijderd

Ford_Prefect schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:15:
Op AliExpress is hij te krijgen. Tenminste, ze beweren er 100 te hebben.

339 dollar voor de grijze 4gig/32gig versie. Nice!!

Ik zie alleen geen payal.....
probeer via www.gearbest.com

• Ford_Prefect
probeer via www.gearbest.com
Bedankt voor de tip.Heb hem inmiddels besteld.
Momenteel in de aanbieding; 326$ voor de 4g/32g versie.

Houd jullie op de hoogte.

[ Voor 43% gewijzigd door Ford_Prefect op 27-04-2015 14:00 ]

• [m]engineer
Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 13:35:
[...]

Mij ook de vraag hoe je van de ASUS website in frankrijk het heb kunnen bestellen..ze leveren alleen in frankrijk..
Ik heb besteld via cdiscount. Helaas is de levering uitgesteld tot begin mei :(

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:29
Dat moet haast wel wanneer het morgen de laatste dag van april is.

• Ford_Prefect
zojuist bericht van verzending gekregen van Gerabest.

nog wel een kleine toevoeging op mijn order; bij gearbest betreft het de versie met de iets langzamere intel Z3560 ipv de Z3580. Voor zover ik kan zien is het enige verschil dat de 80 versie een 500mhz hoger clock heeft (2,33 vs 1,83)

• lowrider2025
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-01 22:39
Marijnsp schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 23:54:
Ik heb besteld via cdiscount. Helaas is de levering uitgesteld tot begin mei :(
Hebben ze je nog niks voorgelogen dat je betaling niet geaccepteerd werd ? Ik heb op 06-04-2015 besteld en op 30-04-2015 mailen ze dat "de bank de betaling geweigerd heeft". Betaling gebeurde via paypal. Om het zekere voor het onzekere te nemen laat ik mijn zus betalen met haar Mastercard. Ze spelden me nogmaals dezelfde leugen op de mouw: "de bank heeft de betaling geweigerd." . Een stelletje oplichters die weigeren te leveren aan de overeengekomen prijs , geen voorraad meer hebben, wat het ook moge wezen...stelletje ***** :( :X :( :X >:) 8)7 .

• [m]engineer
Twee dagen geleden dit mailtje ontvangen:

Bonjour,

Je me permets de vous contacter afin de vous apporter une information relative au traitement de votre commande 18******.

Lors de la préparation de celle-ci, une indisponibilité temporaire est apparue sur le smartphone Asus Zenfone 2 vendu(e) sous la référence ZE551ML6A030WW.

Je tiens cependant à vous rassurer, le Service Achat vient de nous confirmer que ce produit sera réceptionné dans nos entrepôts entre le 13/05 et le 20/05.

Un email de confirmation vous sera envoyé dès que votre commande sera mise en préparation.

Je vous prie de bien vouloir nous excuser pour ce désagrément, et vous remercie pour votre compréhension.

Cordialement,

Anaïs
Votre Administration des Ventes Cdiscount.com

• Ford_Prefect
Ben benieuwd.
Heerlijk van die bedrijven die je geld aannemen terwijl het product er niet is.

• antubus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-11 08:34
Ik ben ook geïntereseerd in een zenfone 2, kan iemand mij bevestigen dat hij werkt met de nederlandse 4g frequenties? Ik vind op internet tegenstrijdige specs wat betreft de ondersteunde frequenties

• Ford_Prefect
antubus schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 12:49:
Ik ben ook geïntereseerd in een zenfone 2, kan iemand mij bevestigen dat hij werkt met de nederlandse 4g frequenties? Ik vind op internet tegenstrijdige specs wat betreft de ondersteunde frequenties
sommige wel en sommige niet.
je moet dus kijken naar de frequentie die in Nederland veel wordt gebruikt. (de 800 band) en of die door het toestel wordt ondersteund. Dat verschilt per versie.

• Ford_Prefect
mijn zenfone gister avond mogen ontvangen. eerste bevindingen zijn positief. zal in het gebruikersforum zsm wat evaringen posten.

Verwijderd

wat ik niet snap is de prijs..?
Ik heb momenteel _helaas_ een huawei ascend g700.
Ik moet nu eenmaal een dual sim toestel hebben en wacht op de one plus two.
Heb een one plus one gehad, maar na 1 maand verkocht, ik wordt zot van slepen met 2 gsms.

Deze zenfone lijkt te goed om waar te zijn?
Intel atom quad met 4 gb ram?? voor maar € 319 in Duitsland te koop?!
wtf?? beter prijs en specs dan de one plus two?

wat is de catch?
dual-sim.nl verkoopt hem voor € 430, op amazon staat ie voor € 329?

http://www.amazon.de/ZenF...ds=ASUS+ZenFone+2+ZE551ML

http://www.dual-sim.nl/as...ual-sim-smartphone-silver

lijkt me straf, dat prijsverschil.. ?

• ASW1
Matige camera, 2e simslot ondersteunt slechts 2G, firmware nog wat buggy.
Maar verder prima ding.
Ik zie bij geen van die 2 aanbieders welke versie je krijgt, dat moet je wel uitzoeken/bevestigd zien voodat je aanschaft.
Weet eigenlijk niet of er nog prijsverschil zit tussen de Chinese en de Worldwide versie.

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Heeft iemand al een website waar de 64gb versie verkrijgbaar is?

[ Voor 34% gewijzigd door Gnermo op 31-05-2015 18:55 ]

• ASW1
Gnermo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:56:
Heeft iemand al een website waar de 64gb versie verkrijgbaar is?
http://www.eglobalcentral...free-unlocked-silver.html

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Cool, helaas geen rode beschikbaar dus ik wacht nog even wat langer :(

• maxh22
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 20:17
weg, spam link

[ Voor 100% gewijzigd door The Wizard op 26-07-2015 09:23 ]

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
weg, spam link
niet echt een betrouwbare site..

[ Voor 75% gewijzigd door The Wizard op 26-07-2015 09:22 ]

• maxh22
ooh wat dan?? slechte ervaring ermee??

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 14:40
Hopelijk kondigt Asus de zenfone aan in Nederland :)

«Nooit geschoten is altijd mis»

• Momus
Joostlek schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:52:
Hopelijk kondigt Asus de zenfone aan in Nederland :)
Reken er niet op. Er komt hier zelden een Asus uit.

• maxh22
ja meestal komen dit soort merken wel in duitsland of frankrijk voor

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Deze volg ik wel, de ZenFone. Wordt misschien de opvolger van m'n OnePlus One. Maar wat ik me afvraag gezien deze 'n x86 SOC bevat, kan deze ook Cyanogenmod draaien? Of wordt er 'actief' voor ontwikkeld?

• Sevenhunt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-11 13:37
Kent iemand deze site?

dit ziet er wel erg goed uit :)

ik laat het maar denk ik........
reviews dealsprime

[ Voor 20% gewijzigd door Sevenhunt op 10-06-2015 11:38 ]

• maxh22
nou een 1,7 op een schaal van 10 hahahaha

Verwijderd

In Parijse metrostations momenteel massaal reclame voor nieuwe Asus producten. Jammer dat Nederland achterwege blijft...

• maxh22
Weg, spam links

[ Voor 95% gewijzigd door The Wizard op 26-07-2015 09:24 ]

• Momus
Wat heeft dat met de ASUS Zenfone te maken?

[ Voor 36% gewijzigd door The Wizard op 26-07-2015 09:24 ]

• maxh22
niks, maar als hij toch niet uitkomt in Nederland kan je net zo goed deze nemen

• ASW1
Ik word een beetje moe van jouw efox gespam.

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 23:48
Asus vraagt zelf maar 199.00 USD voor de 1.8 Ghz versie, waarom rijzen de prijzen dan elders zo de pan uit??

http://store.asus.com/us/...6110.970273994.1437843143

• tom-schokker
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08-2023
ik heb de zenfone 2 nu twee maanden. bevalt goed. snelle telefoon. persoonlijk vind ik hem ietwat aan de grote kant.

moest wel 46 euro invoerrechten betalen. totaal kwam het neer op 350 euro.

64 gb opslag, grijze uitvoering, 2.3 ghz

prijs kwaliteit verhouding is prima.

gekocht bij http://www.aliexpress.com...M-64GB-5/32333601266.html

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-11 12:08

Qu3st

Hoi Tom,

Ik las op AliExpress dat de telefoon een Chinese firmware heeft. Heb jij dat ook? En heb je er veel bloatware bij daardoor?

Zit er erg aan te denken om de telefoon te kopen, ziet er prachtig uit.
Hoe is de batterij bij jou? Hoe lang doe je met de telefoon?
En wordt standaard de fastcharger mee geleverd?
Bedankt alvast!

• ASW1
Haal nou een WW versie en niet die CN versie van aliexpress....

• Qu3st

Qu3st

ASW1 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 18:35:
Haal nou een WW versie en niet die CN versie van aliexpress....
Ḃedankt voor de waarschuwing, ik ben net nieuw hier. Ik heb me nu meer ingelezen en ga de telefoon kopen op amazon.it. Modelnummer ZE551ML-6J162WW. Dit is volgens mij een WW versie. Klopt dit?
Mijn Italiaans is net zo goed als die van Peter Griffin. Vandaar mijn vraag.

http://www.amazon.it/gp/p...psc=1&smid=A3PNLGGRAC5E46

[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 29-07-2015 01:11 ]

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-10 23:48
ASW1 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 18:04:
[...]

Matige camera, 2e simslot ondersteunt slechts 2G, firmware nog wat buggy.
Maar verder prima ding.
Dat van die matige camera, is dat niet gewoon een software bug? Als dat zo is dan kan je op update hopen.....?

:?

Verwijderd

Ik ben met spoed op zoek naar een nieuwe smartphone en ik ben uitgekomen op de asus zenfone 2. Ik heb vernomen dat we hem niet in nederland hoeven te verwachten, dus zal ik hem in het buitenland moeten kopen. Ik heb hier alleen weinig tot geen ervaring mee. Zou iemand me daarom kunnen vertellen hoe het zit met frequenties, invoerrechten etcetera? En in welk land ik de telefoon het beste kan kopen?

• Qu3st

Qu3st

Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:49:
Ik ben met spoed op zoek naar een nieuwe smartphone en ik ben uitgekomen op de asus zenfone 2. Ik heb vernomen dat we hem niet in nederland hoeven te verwachten, dus zal ik hem in het buitenland moeten kopen. Ik heb hier alleen weinig tot geen ervaring mee. Zou iemand me daarom kunnen vertellen hoe het zit met frequenties, invoerrechten etcetera? En in welk land ik de telefoon het beste kan kopen?
Je hebt mijn inziens een goede keuze gemaakt om voor de Asus Zenfone 2 te gaan. Ik heb deze uit Italië laten overkomen, via Amazon.it. Ik heb de WW versie en werkt op alle 4g frequenties van KPN. (Volgens mij ook voor de rest van de providers)
Qua invoerrechten hoef je geen zorgen over te maken als je uit Italië laat komen, volgens mij. Zie mijn vorige post waar een link van amazon in staat, je zult net als ik Google Translate nodig hebben. Maar dan ga je er uit komen. Let op dat de onafhankelijke winkels niet in Nederland leveren maar Amazon zelf wel. Betaal je paar euro's meer maar verder geen gezeur. Op 30 juli besteld en 31 juli opgehaald bij een UPS oplaadpunt.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Verwijderd

Qu3st schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:03:
[...]

Je hebt mijn inziens een goede keuze gemaakt om voor de Asus Zenfone 2 te gaan. Ik heb deze uit Italië laten overkomen, via Amazon.it. Ik heb de WW versie en werkt op alle 4g frequenties van KPN. (Volgens mij ook voor de rest van de providers)
Qua invoerrechten hoef je geen zorgen over te maken als je uit Italië laat komen, volgens mij. Zie mijn vorige post waar een link van amazon in staat, je zult net als ik Google Translate nodig hebben. Maar dan ga je er uit komen. Let op dat de onafhankelijke winkels niet in Nederland leveren maar Amazon zelf wel. Betaal je paar euro's meer maar verder geen gezeur. Op 30 juli besteld en 31 juli opgehaald bij een UPS oplaadpunt.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Hallo Qu3st,

Ik zou graag wat meer informatie hebben van hoe je besteld hebt. Ik woon wel in België, maar ik zie al 1) niet ophaalbaar in België én Nederland? Hoe heb je gergeld dat je dit ergens kan ophalen? (Bedoel je 'let op dat onafh. winkels niet leveren maar Amazon wel?) Slimme methode en de 2.3 GHZ versie, dus voor 309 betaal je niet veel extra! Mooi gezien, ik ben zeker geinteresseerd!

• Qu3st

Qu3st

Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 20:36:
[...]

Hallo Qu3st,

Ik zou graag wat meer informatie hebben van hoe je besteld hebt. Ik woon wel in België, maar ik zie al 1) niet ophaalbaar in België én Nederland? Hoe heb je gergeld dat je dit ergens kan ophalen? (Bedoel je 'let op dat onafh. winkels niet leveren maar Amazon wel?) Slimme methode en de 2.3 GHZ versie, dus voor 309 betaal je niet veel extra! Mooi gezien, ik ben zeker geinteresseerd!
Ik heb net even gekeken, er zijn ongeveer 19 winkels die de telefoon verkopen. Van deze is er maar 1 Amazon zelf. Die moet je hebben. Zij leveren wel in Nederland, België zou ik niet weten maar je kunt het proberen. (Mij lijkt als ze in Nederland leveren, dat ze dat ook in België doen).
Het is de WW versie en geen problemen met de frequenties hier in Nederland. Weet niet hoe dat zit in België. Maar met Google kun je zo zoeken welke frequenties je provider gebruikt. (Of had je dit al uitgezocht?)
De telefoon ondersteund voor 4G de frequenties: 700, 800, 850, 900, 1700, 1800, 1900, 2100, 2300 en 2600 MHz.
Voor 3G: 850, 900, 1900 en 2100 MHz.
Voor 2G: 850, 900, 1800 en 1900 MHz.
Hopelijk is het duidelijk voor je nu. Anders hoor ik het graag. Succes!

Verwijderd

Qu3st schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 01:37:
[...]

Ik heb net even gekeken, er zijn ongeveer 19 winkels die de telefoon verkopen. Van deze is er maar 1 Amazon zelf. Die moet je hebben. Zij leveren wel in Nederland, België zou ik niet weten maar je kunt het proberen. (Mij lijkt als ze in Nederland leveren, dat ze dat ook in België doen).
Het is de WW versie en geen problemen met de frequenties hier in Nederland. Weet niet hoe dat zit in België. Maar met Google kun je zo zoeken welke frequenties je provider gebruikt. (Of had je dit al uitgezocht?)
De telefoon ondersteund voor 4G de frequenties: 700, 800, 850, 900, 1700, 1800, 1900, 2100, 2300 en 2600 MHz.
Voor 3G: 850, 900, 1900 en 2100 MHz.
Voor 2G: 850, 900, 1800 en 1900 MHz.
Hopelijk is het duidelijk voor je nu. Anders hoor ik het graag. Succes!
Aha! Ik was niet vertrouwd met Amazon, laat staan in het Italiaans :). Ik heb gevonden waar je het over had (de 19 winkels) en de zenfone kan ook in België met 4G werken! Heel erg bedankt, als ik hem koop, wat waarschijnlijk is, hou ik je op de hoogte.

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op Amazon Frankrijk staat-ie ook. Overigens een andere telefoon die interessant kan zijn is de Sony Xperia M4 Aqua, in Frankrijk is daarvan de LTE dual-sim versie te koop, en niet duur (275eur).

Verwijderd

Dreamvoid schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:22:
Op Amazon Frankrijk staat-ie ook. Overigens een andere telefoon die interessant kan zijn is de Sony Xperia M4 Aqua, in Frankrijk is daarvan de LTE dual-sim versie te koop, en niet duur (275eur).
Hij staat inderdaad ook op de Franse Amazon, maar daar staat bij dat hij zelf uit Italië wordt geïmporteerd, dus je kan beter rechtstreeks via Italië kopen. Zendtijd is toch maar 2-3 dagen normaal.

• Dreamvoid
  • Niet online
Overigens, na het veelbesproken ZE551ML model komt nu elk moment ook de nieuwe serie Zenfone 2 uit. Waarom Asus ze allemaal "Zenfone 2" noemt is mij een raadsel en het maakt de boel aardig ingewikkeld, maar het zijn er nu zes:

- Zenfone 2 Deluxe (dat is zo te zien gewoon degene met Intel chip die al een tijdje op de markt is maar dan met een rare glinsterende achterkant)
- Zenfone 2 Laser, in drie versies (6", 5.5" en 5") en met Snapdragon 410 of 615
- Zenfone 2 Max, met extra grote batterij
- Zenfone 2 Selfie, met 13 MP front cam

De 5" Laser is inmiddels op Amazon Frankrijk in de pre-order, 199 euro voor de 16 GB versie.

[ Voor 4% gewijzigd door Dreamvoid op 17-08-2015 17:55 ]

Verwijderd

Dreamvoid schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:42:
Overigens, na het veelbesproken ZE551ML model komt nu elk moment ook de nieuwe serie Zenfone 2 uit. Waarom Asus ze allemaal "Zenfone 2" noemt is mij een raadsel en het maakt de boel aardig ingewikkeld, maar het zijn er nu zes:

- Zenfone 2 Deluxe (dat is zo te zien gewoon degene met Intel chip die al een tijdje op de markt is maar dan met een rare glinsterende achterkant)
- Zenfone 2 Laser, in drie versies (6", 5.5" en 5") en met Snapdragon 410 of 615
- Zenfone 2 Max, met extra grote batterij
- Zenfone 2 Selfie, met 13 MP front cam

De 5" Laser is inmiddels op Amazon Frankrijk in de pre-order, 199 euro voor de 16 GB versie.
Ja is een beetje raar... De gewone lijkt mij nog altijd de beste. Want veel verandert er niet.

Verwijderd

Heey allemaal,
weet een van jullie of ik veel problemen krijg als ik de Zenfone via Frankrijk of Duitsland bestel, bijvoorbeeld dat veel in een andere taal is of problemen met het toetsenbord?

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
Als je gewoon de worldwide version koopt maakt het niet uit waar je dat doet.

• Dreamvoid
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:27:
Heey allemaal,
weet een van jullie of ik veel problemen krijg als ik de Zenfone via Frankrijk of Duitsland bestel, bijvoorbeeld dat veel in een andere taal is of problemen met het toetsenbord?
Niks, je start Android op en kiest bij het eerste scherm je taal uit een enorme lijst (incl Nederlands).
Pagina: 1