Hallo,
Ik wil graag upgraden naar een betere PC en wil daarin een aantal componenten die ik al heb meenemen. Ik heb van de overige componenten die ik nodig heb een samenstelling gemaakt en wil graag weten of die verschillende onderdelen samen kunnen. Ook ben ik benieuwd naar tips.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GeForce GTX 760, Seasonic M12II Evo 520W en een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik wil graag upgraden naar een betere (Gaming) PC en wil daarin de hierbovenstaande componenten meenemen. Ik denk nog een standaard moederbord, voldoende RAM, en een goede processor nodig te hebben./i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ik ben van plan later wel te overclocken, maar voor nu zou ik dan al wel even genoeg geld hebben uitgegeven. Zit er bij de Intel Core i5 4690K een standaard koeling?
Ik wil graag upgraden naar een betere PC en wil daarin een aantal componenten die ik al heb meenemen. Ik heb van de overige componenten die ik nodig heb een samenstelling gemaakt en wil graag weten of die verschillende onderdelen samen kunnen. Ook ben ik benieuwd naar tips.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
€700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GeForce GTX 760, Seasonic M12II Evo 520W en een HDD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik wil graag upgraden naar een betere (Gaming) PC en wil daarin de hierbovenstaande componenten meenemen. Ik denk nog een standaard moederbord, voldoende RAM, en een goede processor nodig te hebben./i]
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Ik ben van plan later wel te overclocken, maar voor nu zou ik dan al wel even genoeg geld hebben uitgegeven. Zit er bij de Intel Core i5 4690K een standaard koeling?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 238,95 | € 238,95 |
1 | MSI B85M-E33 V2 | € 50,95 | € 50,95 |
1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 208,- | € 208,- |
1 | Sharkoon VG4-W Blauw | € 31,95 | € 31,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 59,- | € 59,- |
1 | Seasonic M12II 520W | € 86,- | € 86,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 674,85 |
[ Voor 51% gewijzigd door Jeroen_13 op 31-03-2015 16:32 ]