[iPhone 6 / iOS 8.2] iCloud Drive niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Op het moment van dit schrijven is er geen melding van een iCloud Drive op de iPhone 6 met iOS 8.2 die ik gebruik. Dit zou normaal een optie moeten zijn onder Instellingen < iCloud, maar ik zie geen vermelding van een iCloud Drive what-so-ever. Dus is mijn vraag of iemand dit probleem heeft reeds tegen gekomen en eventueel heeft opgelost. Een search engine query op zaken zoals bvb 'iCloud Drive missing' leveren geen bruikbare hits en inloggen via een browser op de iCloud pagina biedt ook geen optie om de iCloud Drive in te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
KS1987 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:45:
Op het moment van dit schrijven is er geen melding van een iCloud Drive op de iPhone 6 met iOS 8.2 die ik gebruik. Dit zou normaal een optie moeten zijn onder Instellingen < iCloud, maar ik zie geen vermelding van een iCloud Drive what-so-ever. Dus is mijn vraag of iemand dit probleem heeft reeds tegen gekomen en eventueel heeft opgelost. Een search engine query op zaken zoals bvb 'iCloud Drive missing' leveren geen bruikbare hits en inloggen via een browser op de iCloud pagina biedt ook geen optie om de iCloud Drive in te schakelen.
Heb je wel eem optie met "documenten"? Zet deze uit, dan verdwijnt ie en krijg je icloud drive popup. Tenminste, zo gebeurde het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Enkel: Photos, Mail, Contacts, Calendars, Reminders, Safari, Notes, Backup, Keychain en Find My iPhone