Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Een tijdje terug heb ik mijn HTC One M8 geüpdatet naar Android 5, sindsdien worden contacten waarvoor het telefoonnummer inclusief lancode is opgeslagen niet meer herkend.
Als ik van zo'n contact een oproep krijg, staat het nummer in beeld met (Onbekend).

Ik weet niet of dit een HTC One M8-specifiek issue is, maar heb hierover eigenlijk nog niets terug kunnen vinden dus dacht ik dat het aan mijn toestel lag, tot ik mijn collega die ook een M8 heeft hoorde dat hij hetzelfde probleem heeft.

Weet iemand of hiervoor een oplossing is?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 12:39
Ik heb dat ook, sommige mensen bellen met +31, sommige zonder. Dus ik moet dit per contact aanpassen. Lekker omslachtig.

Er zijn meerdere mensen die het hebben, maar het is niet duidelijk waar het precies aan ligt. Wel weet ik dat ik en iemand die het ook heeft een T-Mobile branded telefoon heeft.

Heb jij en je collega dat ook? Misschien is het alleen met t-mobile branded telefoons?
_Peter2_ schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:42:
Een tijdje terug heb ik mijn HTC One M8 geüpdatet naar Android 5, sindsdien worden contacten waarvoor het telefoonnummer inclusief lancode is opgeslagen niet meer herkend.
Als ik van zo'n contact een oproep krijg, staat het nummer in beeld met (Onbekend).

Ik weet niet of dit een HTC One M8-specifiek issue is, maar heb hierover eigenlijk nog niets terug kunnen vinden dus dacht ik dat het aan mijn toestel lag, tot ik mijn collega die ook een M8 heeft hoorde dat hij hetzelfde probleem heeft.

Weet iemand of hiervoor een oplossing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Het betreft in elk geval een T-Mobile abonnement. De telefoon zou best T-Mobile branded kunnen zijn (eer staan wat standaard T-Mobile apps op, maar bij booten komt er geen T-Mobile langs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
_Peter2_ schreef op woensdag 01 april 2015 @ 07:54:
Het betreft in elk geval een T-Mobile abonnement. De telefoon zou best T-Mobile branded kunnen zijn (eer staan wat standaard T-Mobile apps op, maar bij booten komt er geen T-Mobile langs)
Download eens cid getter uit de playstore, open die en kijk wat helemaal bovenin in het rood staat. Als er T-MOB003 staat (of iets met T-MOB in ieder geval) dan heb je een T-Mobile branded phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Inderdaad T-Mobile branded dus....(T-MOB003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
Ik heb nog niemand gehoord die geen t-mobile branded heeft en dit probleem ook heeft. Altijd fijn die providers die de software aanpassen... Ik ben van plan om de telefoon te debranden naar een 'normale' software zonder de t-mobile branding als het echt daar aan ligt. Bij een vorige update was t-mobile toevallig de extreme power modus 'vergeten' te activeren met als smoesje dat het niet optimaal werkte met t-mobile... yeah right haha. Ze moeten gewoon van de software afblijven naar mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:11
Same here :) M7 (T-Mobile) / 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-05 19:17
Ik heb hier ook last van met een t-mobile branded M7. Heb vrijdag pas lollipop erop gezet na heel lang uitstellen...

Is hier inmiddels als een fix voor of staat er een update in de planning? Kan het niet zo 1.2.3. vinden. alle topics bevatten verouderde info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
Nope, geen fix. Wellicht unbranden naar WWE editie. Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
IseT schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:02:
Ik heb hier ook last van met een t-mobile branded M7. Heb vrijdag pas lollipop erop gezet na heel lang uitstellen...

Is hier inmiddels als een fix voor of staat er een update in de planning? Kan het niet zo 1.2.3. vinden. alle topics bevatten verouderde info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
Ik heb mijn m8 gedebrand naar de algemene NL software en het probleem is weg. Kostte me wel 25 dollar en 2 uurtjes van mijn tijd maar dan heb je ook wat ;-). Geen T-Mobile meuk meer en geen domme T-Mobile bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 684247

royco85 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:16:
Ik heb mijn m8 gedebrand naar de algemene NL software en het probleem is weg. Kostte me wel 25 dollar en 2 uurtjes van mijn tijd maar dan heb je ook wat ;-). Geen T-Mobile meuk meer en geen domme T-Mobile bugs.
Ik heb hetzelfde probleem. Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt Royco?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco85
Anoniem: 684247 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:05:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Kan je mij uitleggen hoe je dit gedaan hebt Royco?
Ik heb het op het forum van t-mobile aan je uitgelegd mocht je het gemist hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransFasz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-03-2016
Hoi, Ik heb een Simlock vrije HTC M8 gekocht met abo van Tele2.
Zit die branding van TMOB in de telefoon, of heb ik die meegekregen met het abo van Tele2???
Pagina: 1