Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
LG g2 of HTC one m7 o.i.d.

Wat is je budget?

200 a 250.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

Whatsapp, emailen,foto's maken, bellen af en toe youtubefimpje bekijken

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb ergens gelezen dat de LG G2 ook niet zo'n best signaal heeft.
Mijn vorige HTC desire x deed het redelijk.
HTC lijkt mij wat degelijker en heb ik goede ervaringen mee.
Klopt het dat het LG scherm snel breekt?

Welke vragen heb je hier nog over?

Momenteel gebruik ik een Chinees Beidou LA-Q1. Hele fijne telefoon, behalve dat ik alleen een goed telefoonsignaal heb als ik hem op 2 G zet.
Op zich zou ik ook wel weer een Chinese telefoon willen, maar de navigatie van mijn Toyota en MTK is geen combi die werkt. Het aanbod uit China is dus beperkt.
Als iemand een methode weet om het signaal van de Beidou te verbeteren is dat ook okay.
Vwb formaat heb ik een voorkeur voor de LG G2. Groot scherm en toch nog passend in mijn broekzak.
Verder heb ik graag een telefoon die al wat langer op de markt is. Prijstechnisch interessant en ik heb niet het idee dat de jongere generatie telefoons voor mij veel voordelen heeft.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Vanuit China kun je ook prima Qualcomm telefoons krijgen.
Bovendien lijken de nieuwe 64-bits MTK processoren prima te werken met Toyoto Touch&Go.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klinkt veelbelovend. Als de nieuwe MTK´s met Touch &Go overweg kunnen, dan wordt het weer een stukje interessanter. Afgezien van de lage euro dan.

Verwijderd

Topicstarter
Heel veel telefoon voor die prijs Pecovak!
Alleen nog weer iets groter dan de Beidou.
Weet je toevallig ook iets over de ontvangstkwaliteit?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Zo'n ding zou ik dus nooit doen. Goedkoop is vaak duurkoop in dat geval.
Pagina: 1