Onherkenbare afschrijvingen Facebook via creditcard

Pagina: 1
Acties:
  • 2.346 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Tios
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-11-2021
Beste tweakers,

Ik heb in de afgelopen drie maanden een aantal keer gebruikt gemaakt van betaalde advertenties. Deze advertenties waren van max 50 euro per keer. Afgelopen week krijg ik een bankafschrift dat er 130 euro af is geschreven door advertentie kosten. Deze kosten kan ik niet verhalen. De bank gebeld en deze zeggen dat ik contact op moet nemen met Facebook. Ze zijn nergens te bereiken via de telefoon, en een email adres kan ik zo gauw ook niet vinden? Iemand enig idee hoe te handelenn nu?

P.S. weet niet of mn topic op de goede plek staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Het is inderdaad dramatisch om Facebook op een manier te kunnen bereiken. Op e-mails reageren ze niet. Met bellen nemen ze niet op. Zelf heb ik geen Facebook meer dus ik weet niet of ik je heel veel kan helpen.

Wat je eventueel nog zou kunnen doen is bij FAQ kijken op Facebook.

[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-03-2015 11:38 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Dit heeft niets met Client Software te maken, dit lijkt mij meer iets voor het shopping forum. Dus je topic gaat die kant op.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, hier kan men op het Shopping Forum ook niet veel mee, dit is iets wat je met Facebook zult moeten regelen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.