Goud - Zwart gesleevde psu kabels.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aloysiussss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-05 18:06
Hallo, hoop dat ik het hier goed post, zo niet mijn excuses
ik ben opzoek naar goud - zwarte voeding kabels.

dit is wat ik nodig ben.

1x 6-6 pins
1x 8-8 pins
2x psu sata
2x mobo sata
1x 24 pins
1x 8 pins voor stroom naar moederbord.

mijn moederbord, Asus Sabertooth x79.
en wil binnenkort een gtx 980 nemen, waarvan dus 1x 8pins is en 1x 6pins.

ik kom niet echt uit op sites hier uit nederland (wat redelijk te betalen is)
alternate zit je al gauw op 15 a 20 euro per setje uit, maar ik kan iemand mij hier bij helpen?
weet iemand leuke site's ? highflow kom ik wel op uit, maar kan ik geen voeding naar sata in goud-zwart vinden.

hoop dat ik beetje duidelijk ben geweest, en anders hoor ik dat wel :)

mvg,
alphaxz

[ Voor 19% gewijzigd door aloysiussss op 31-03-2015 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 07:45
Zeker in de kleuren goud-zwart kan ik me voorstellen dat je dit op bestelling zou moeten laten maken, en dat is prijzig. Je zou het kunnen overwegen om het zelf te doen, maar het kost flink wat tijd en werk om het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
Is dit geen optie? Zelf bestellen en de kabels voor je PSU sleeven. Erg moeilijk is het niet, er zijn tutorials zat te vinden en je kunt zelf alles precies doen zoals jij het wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aloysiussss
nouja, probleem is ik heb geen andere kabels erbij, een 2e hands pc alleen diegene had het laten assembleren bij alternate 3 jaar terug alleen geen kabels bij voeding gekregen (wat heel vreemd is na mijn idee)

dus ik zou wel graag sleeven alleen moet even wat meer kabeltjes hebben (zodat ik het kan uitoefenen)
ik neem aan dat er geen SATA naar SATA sleeved kabels zijn van zwart/goud??

oke naja probleem is ik heb niet echt een foto grafisch geheugen, dus is dat dan wel verstandig om daar mee te beginnen papple? om zelf vanuit voeding te sleeven?

want ik heb een cosmos 2, en zat te denken om kast beetje te tweaken/modden.
ik heb wel wat leuke ideetjes gezien, en ik zat dus hieraan te denken

ik weet niet of ik t mag neer zetten 8)7

EVGA Cosmos build gevonden

zat dus te denken om ook zoiets te gaan doen met de sleeved kabels.

[ Voor 3% gewijzigd door aloysiussss op 31-03-2015 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royenroy
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 07:45
In de case die je hebt is de powersupply (PSU) niet direct zichtbaar door de window. Je zou er dus voor kunnen kiezen om verlengkabels (exensions) te maken voor de kabels die je wilt sleeven.

Je kunt de voeding zelf sleeven, ook als die semi of non-modulair is. Daarvoor zou je op internet moeten zoeken op het specifieke model van je PSU. Zeker sinds je PSU niet zichtbaar is door je window en je kast genoeg ruimte heeft voor extensions is dat wat ik zou doen.

Voor video's over het sleeven van kabels kan ik Lutro0 aanraden. Hij heeft zelf ook een winkel waar je gesleevde kabels kunt kopen, maar die is vrij prijzig t.o.v. bijvoorbeeld Icemodz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aloysiussss
roy, ik ga zelf een hele plexi glas erin maken, normaal zijn ze iets van 160 dollar, mij wat te prijzig.
daarom ga ik er zelf 1 maken.
dus dan zijn ze wel zichtbaar, en zat zoiezo te denken om dat dicht te maken :)
en het idee wat diegene had gedaan met de psu kabels is wel mooi bedacht, vandaar dat ik er zo aan zit te denken.
maar ik zal eens even ernaar gaan kijken bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
Ik heb even gekeken naar die [url=http://forums.evga.com/Custom-Cosmos-2-Build-quotElementsquot-Window-MOD-m1505028.aspx]mod[\url] die je hierboven al noemde. Als je ook echt je kabels wilt laten klikken in een midplate, zou ik voor extensions gaan. Zo kun je namelijk de kabels vanaf de PSU naar de midplate laten lopen, en de rest kun je er aan de andere kant van je midplate in prikken.

Deze zijn met wat soldeer en knipwerk redelijk goed zelf te maken. Moet je wel zelf de connectors, connector pins en genoeg kabel bestellen.Je zou ze ook kunnen bestellen, maar dan wordt alles wel een stuk duurder, daarentegen weet je wel zeker dat ze goed zijn.
Verder staan er genoeg how-to's op het net, ook hier op tweakers.
De vraag is dan wat je precies wilt en of je het zelf maakt of laat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aloysiussss
oke ja ik heb genoeg mensen om me heen die er verstand van hebben, en ook met plexi glas laat ik doen :)
papple heel erg bedankt ik zal er naar kijken !!

ik laat hier in de topic zien naar mijn projectje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
Ben benieuwd! Succes met de vorderingen!
Pagina: 1