Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0sh1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06-2023
Hallo Tweakers!

Ik heb over laatst mij een Asus UX31LA gekocht, nu heb ik hem laten vallen en is het scherm gedeukt en gebarsten. Ik dacht ik bestel snel een nieuw scherm maar ik vind nergens een scherm voor dit specifiek model. Dit heb ik wel gevonden maar is voor een UX31A en ik heb geen idee als dit wel zou passen / werken.

Heeft iemand enig idee waar ik dit zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik lees hier: http://www.ultrabookreview.com/3601-asus-zenbooks-compare/
"The Zenbook UX31LA is last year’s Zenbook Touch UX31A (just to be sure you’ve spot the difference, it’s LA for the new version, A for the old one), with Intel Haswell hardware inside. That means that you’re getting the same 1920 x 1080 px touchscreen, the all-aluminum body, the keyboard and rather jumpy keyboard and the more limited selection of ports."
Het lijkt er op dat het de zelfde specs zijn, maar toch zou ik voor de zekerheid nog wat verder searchen. Zelfs een zelfde display kan natuurlijk een andere aansluiting hebben.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?