Geschiedenis chrome

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb onlangs een belangrijke link in mijn geschiedenis van Google chrome verwijderd, en ik vroeg mij af of er een manier is om dit te achterhalen.

Ik heb al een .dat analyzer gebruikt, maar die vind alleen maar internet explorer bestanden(index .dat analyzer).

Zelf dacht ik dat je via een achterdeur toch links weer kan opvissen omdat, je soms iets uit de geschiedenis van chrome verwijdert maar dit toch als autofill blijft showen in de adresbar. Ik vroeg me of je in de autofill entries kon zoeken of zoiets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Je kan eventueel bij je cookies kijken, of naar de webpagina zoeken die als cache opgeslagen is.

Hier nog een link met dingen die je eventueel zou kunnen proberen. Misschien handig om eerst zelf te zoeken op Internet. Ik hoefde alleen maar in te typen "geschiedenis terughalen chrome", en ik vond veel links met oplossingen.

[ Voor 63% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-03-2015 09:03 . Reden: Info toegevoegd en link ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik heb zelf ook al op internet gezocht, maar het probleem is dat de meeste oplossingen geen oplossingen zijn voor geschiedenis die direct verwijderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Amponsah98 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:09:
Ik heb zelf ook al op internet gezocht, maar het probleem is dat de meeste oplossingen geen oplossingen zijn voor geschiedenis die direct verwijderd is.
Sites terugvinden zouden moeten werken met cookies opzoeken in je browser. Dit doe je zo: http://www.wikihow.com/View-Cookies

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-04-2015 10:46 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ