asus impact VII z97 Bios update ineens verdwenen

Pagina: 1
Acties:

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2025
Beste medetweakers

Ik zat laatst eens te kijken voor me drivers of die nog steeds up to date waren

Gelijk even kijken of er een bios update was wat mij opviel was dat me eigen bios versie ineens verdwenen is versie 2401 versie 2102 is de nieuwste

Oftewel asus heeft de bios versie terug getrokken zonder enkele reden die bekend zijn hier

Ik draai dus nog wel op 2401 wil dan toch wel graag weten waarom deze terug getrokken is. Misschien dat jullie hier weten waarom? Ik kan dus ook niet terug omdat er nog een bios versie tussen zit die niet meer te downloaden is:S

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-01 16:36
Volgens mij ben je in de war met chipset drivers en bios versie? Bios update word niet zomaar teruggetrokken. Die kun je ook niet zomaar updaten zonder speciale software daarvoor, of via de bios zelf.

nvm, verkeerd gelezen. Misschien gewoon ff een mailtje sturen naar asus? Het zal niet zomaar worden ingetrokken. En kwa versienummer lijkt er me toch een redelijk verschil in te zitten.

• marcelmaria
Toch echt zijn ze teruggetrokken ik zit zelf op 2401 die is niet eens meer te downloaden

Ik moet 2 biosen downgraden tot ik op de huidige versie van nu zit.

Rog forum staat er ook vol van dat asus zonder reden de bios terug getrokken heeft.

• marcelmaria
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn bios terug zet naar 2102 ?

Ik krijg het niet voor elkaar

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is eigenlijk de reden van de update, of nu dan downgrade? Ik heb altijd geleerd dat updaten van je bios nergens voor nodig is, tenzij het strikt noodzakelijk is.

• marcelmaria
Mijn pc blijft soms in Uefi boot hangen en loopt niet lekker met de nieuwste Nvidia driver van nvidia

Dit is na de bios update gekomen (op rog forum is dit waarschijnlijk ook het probleem waarom deze terug getrokkken is door asus)

• marcelmaria
Hier kan een slotje op

Ben al terug naar bios 2102
Pagina: 1