Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

'Goedkope snelle laptop'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik luister veel muziek, gebruikt veel office (school), facebook etc en heb vaak wel meerdere pagina's openstaan. Ik wil graag dat de laptop snel tussen de programma's kan wisselen zonder dat hij hapert o.i.d. en dat je dus ook meerdere programma's open kan hebben staan zonder dat de laptop meteen langzaam wordt. Wil graag ook simpel foto's bewerken maar wel veel surfen en mailen.

Wat is je budget?
Het liefst niet meer dan 450-500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet heel vaak maar af en toe zou wel handig zijn als dat kan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het maakt mij eigenlijk niet uit welk merk, heb ik eerlijk gezegd niet zo veel verstand van, dus verras me ;) Er is zo veel keus dat ik niet meer weet wat goed en wat niet goed is.

Ik weet ook niet precies welke processor en hoeveel werkgeheugen ik ongeveer nodig heb hiervoor, zodat de laptop wel snel blijft met meerdere programma's.

Alvast bedankt

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 21:56 ]

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Zo werkt het helaas niet ;).
Gooi je voorkeuren in de pricewatch en bekijk wat er uit komt, lees je in en lees reviews. Waar twijfel je over? Welke opties heb je gevonden? Waar kom je niet uit?

Edit
welkom op Tweakers :)

[ Voor 11% gewijzigd door EWK op 30-03-2015 21:52 ]

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry, ik dacht misschien weet iemand toevallig een beetje snelle basislaptop, maar ik zal me even iets meer gaan verdiepen. Ik zag alleen dat er bij de prijsklasse waar ik in zoek helaas niet zo veel reviews zijn, die ik toch wel belangrijk vind.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te twijfelen tussen deze laptops, hebben jullie nog advies?

http://www.bobshop.nl/nl/...ijker&utm_campaign=laptop

http://www.mycom.nl/lapto...586278/asus-f554la-xx784h

http://www.laptopshop.nl/...-satellite-l50-b-1g9.html

Of raden jullie mij een andere laptop aan? Ik gebruik de laptop vooral voor schoolwerk en facebook etc en ook nog muziek. Wil graag wel een i5 processor, zodat ie wel lekker snel is. Verder is mijn budget maximaal 550 euro.

Alvast bedankt.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01:29

Zenix

BOE!

Als je een 'lekkere' snelle laptop wilt dan heb je wel een SSD erin nodig, want dat zorgt voor het snelheid gevoel, meer dan een i5.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Merge met je vorige topic.

• JesseMacaw
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02:41

JesseMacaw

Electronicafanaat

De eerste laptop die je aandraagt heeft een i7 van de 3e generatie, en Intel heeft de 5e al gelanceerd, dus die processor is alweer verouderd. Bovendie is dat, net als die van de andere twee laptops, een ULV processor, dus dan zou ik nog eerder een "gewone" i3 nemen (niet ULV). Daarnaast voegt een i5 sowieso niet veel snelheid toe en kun je beter, zoals Zenix ook zegt, een SSD nemen.
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Thinkpad Edge E540 (20C600JJMH)€ 531,19€ 531,19
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 531,19

Wat dacht je van deze? Deze heeft een i5, zoals je wilde (maar dan niet ULV), een SSHD (niet zo snel als een volwaardige SSD, maar nog steeds een stuk sneller dan een gewone HDD) en een mat scherm (minimaliseerd reflecties, echt heel fijn).

[ Voor 7% gewijzigd door JesseMacaw op 04-04-2015 22:09 . Reden: Toevoegen uitleg E540 ]

Pagina: 1