Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Hallo,

Ik wil mijn LG G3 gaan rooten en dan cyanogenmod 12 installeren. Maar op mijn vorige telefoon (samsung galaxy s3 LTE) had ik problemen met lte na het flashen van een custom rom. De telefoon vond LTE simpelweg niet meer. Ik wil mijn LG G3 dus ook niet rooten voor ik zeker weet dat het hier niet gebeurd.

Weet iemand dit probleem zich voordoet op de LG G3?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je hier zelf al over gevonden? Wat zeggen de ervaringen hierover? Een beetje meer eigen initiatief aub.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Try and see is vaak het antwoord.
Meestal wordt een niet (correct) werkende data verbinding veroorzaakt door een corrupte of verkeerde baseband. Dus maak een backup en probeer het.

Daarbij dien je voor een volgende keer eerst zelf even XDA-Developers raad te plegen, je hebt immers al ervaring als ik dat zo lees.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
CM blijft tegenwoordig gewoon van je modem bestanden af. Vroegah toen je nog via een USB kabeltje moest flashen overschreef je vaak je originele modem met die van de custom ROM. En dat was vaak de Amerikaanse. Die hebben andere frequenties, en dus werkt de helft niet meer.
Dat was overigens gewoon op te lossen door het modem bestand voor deze regio te downloaden en over de custom rom heen te flashen.

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 30-03-2015 21:19 ]

TheS4ndm4n#1919

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
RocketKoen schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:19:
CM blijft tegenwoordig gewoon van je modem bestanden af. Vroegah toen je nog via een USB kabeltje moest flashen overschreef je vaak je originele modem met die van de custom ROM. En dat was vaak de Amerikaanse. Die hebben andere frequenties, en dus werkt de helft niet meer.
Dat was overigens gewoon op te lossen door het modem bestand voor deze regio te downloaden en over de custom rom heen te flashen.
oke, toch maar eens proberen dan

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
iantje31 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:14:
Weet iemand dit probleem zich voordoet op de LG G3?
LTE doet het prima op de CM12-gebaseerde roms :)

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1