Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Als budget een belangrijk punt is waarom dan geen oneplus?Paddo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:24:
Ik heb even een vraagje voor jullie.
Binnenkort wil mijn vrouw een nieuwe telefoon en ik ben een beetje aan het rondkijken.
Op dit moment heeft ze een S3 welke heel traag is en ze wordt gek van alle verplichte Samsung zooi (ze wil hem niet rooten).
Nu ben ik aan het kijken naar een opvolger, ik heb er 2 op het oog (vanwege budget redenen)
- Galaxy S5
- Xperia Z2
S5 is sneller dan de Z2 en heeft nog wel wat voordelen maar het grote voordeel voor mij is toch wel dat de Skin lichter is van de Z2 en minder standaard apps heeft.
Maar de vraag is eigenlijk heeft Lollipop het aantal standaard apps vermindert en is touchwizz lichter geworden (zoals bij de S6 schijnt te zijn).
Alvast bedankt.
Anoniem: 192811
Is alleen maar te importeren uit China meen ik. Dan is de Honor-6 een betere keuze welke je gewoon in een webshop kan kopen voor maar 299,-schumi2004 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:10:
[...]
Als budget een belangrijk punt is waarom dan geen oneplus?
Komt gewoon uit Engeland maar is het overwegen waardAnoniem: 192811 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:03:
[...]
Is alleen maar te importeren uit China meen ik. Dan is de Honor-6 een betere keuze welke je gewoon in een webshop kan kopen voor maar 299,-
[OnePlus One] Ervaringen & Discussie
Omdat we hem willen kopen via Hollandsnieuwe, aangezien deze een tel bundel hebben welke relatief eerlijk is maw los met een sim only abonnement is nagenoeg zelfde prijs.schumi2004 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:10:
[...]
Als budget een belangrijk punt is waarom dan geen oneplus?
Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless.
Huawai heeft een nog zwaardere rom dan Samsung
In een ander forum gaf iemand aan dat Touchwizz voor Lollipop op de S5 beduidend lichter is geworden.
Mocht dit echt zo zijn dan neig ik toch wel een beetje meer naar de S5 dan de Z2.
Foto's maken is ook wel belangrijk en daar schijnt de S5 toch beter te zijn dan de Z2.
Het enige wat mij opvalt is dat er meer issues worden gemeld in het ervaringen topic van S5 dan in het topic van de Z2. Nou weet ik ook wel dat er veel meer S5's zijn gekocht dan Z2's maar dat maakt mij een beetje huiverig.
De S3 van mijn vrouw is na een volledige factory reset weer snel maar na een paar weken wordt hij weer ontzettend traag. Hopelijk heeft de S5 dat niet...
Mocht dit echt zo zijn dan neig ik toch wel een beetje meer naar de S5 dan de Z2.
Foto's maken is ook wel belangrijk en daar schijnt de S5 toch beter te zijn dan de Z2.
Het enige wat mij opvalt is dat er meer issues worden gemeld in het ervaringen topic van S5 dan in het topic van de Z2. Nou weet ik ook wel dat er veel meer S5's zijn gekocht dan Z2's maar dat maakt mij een beetje huiverig.
De S3 van mijn vrouw is na een volledige factory reset weer snel maar na een paar weken wordt hij weer ontzettend traag. Hopelijk heeft de S5 dat niet...
Als los nagenoeg zelfde is als bundel wat let je dan om een ander toestel aan te schaffen als die hun aanbieden?Paddo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:54:
[...]
Omdat we hem willen kopen via Hollandsnieuwe, aangezien deze een tel bundel hebben welke relatief eerlijk is maw los met een sim only abonnement is nagenoeg zelfde prijs.
(zo lees ik het tenminste)
Omdat je bij hollandsnieuwe de telefoon op afbetaling krijgt, het bedrag is dan dus gespreid.schumi2004 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:55:
[...]
Als los nagenoeg zelfde is als bundel wat let je dan om een ander toestel aan te schaffen als die hun aanbieden?
(zo lees ik het tenminste)
Idd, ipv in één klap bijna 400 euro af te tikken.jort99b schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:02:
[...]
Omdat je bij hollandsnieuwe de telefoon op afbetaling krijgt, het bedrag is dan dus gespreid.
Heb zelf ook een S3 gehad, en heb nu +/- 1 jaar de Xperia Z ( gewone versie, ook via HN ). Ik zal dan zeker toch neigen richting de Z2. Sony is qua basis een heel stuk rustiger als touchwiz en ook de meegeleverde apps zoals de walkman werken i.m.o. beter dan de apps van Samsung.
Als het gaat op basis van hardware specs moet je ze even goed naast elkaar leggen.
Samsung is dan wel weer sneller met updates als ik het zo bekijk, maar in hoeverre dat echt uitmaakt ...
Als het gaat op basis van hardware specs moet je ze even goed naast elkaar leggen.
Samsung is dan wel weer sneller met updates als ik het zo bekijk, maar in hoeverre dat echt uitmaakt ...
299 voor OnePlus.Paddo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:17:
[...]
Idd, ipv in één klap bijna 400 euro af te tikken.
Is niet mijn bedoeling om deze op te dringen maar vind het zelf een behoorlijk goed toestel voor een hele scherpe prijs.
Is mogelijk wel wat aan de grote kant voor sommige gebruikers 5,5"
Pagina: 1