Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
De Gamescom is (dankzij de Duitse cultuur daar) zeer streng wat betreft leeftijd. Je moet dan ook een bandje halen die met een kleur je leeftijdsgroep aanduid. Jij krijgt dus een 16-18 bandje, waarmee 18+ strikt verboden terrein is.iantje31 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:05:
Hallo,
Een vriend van me heeft een wildcard besteld voor mij. Alleen vraag ik me af wat het precies inhoudt.
Mag je op de mediadag (dit jaar op 5 augustus) naar binnen? En heeft dit voordelen?
Ook nog een vraagje, wordt er op gamescom strikt op leeftijd gelet? Ik ben namelijk 16 en mag dus niet alles spelen
Volgens mij kon je met de Wildcard een wachtrij skippen ergens, een soort VIP pasje. Maar dat weet ik niet zeker.
Oke maar je mag dus binnen op de mediadag?Zorian schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:42:
[...]
De Gamescom is (dankzij de Duitse cultuur daar) zeer streng wat betreft leeftijd. Je moet dan ook een bandje halen die met een kleur je leeftijdsgroep aanduid. Jij krijgt dus een 16-18 bandje, waarmee 18+ strikt verboden terrein is.
Volgens mij kon je met de Wildcard een wachtrij skippen ergens, een soort VIP pasje. Maar dat weet ik niet zeker.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Meer in de zin, je mag aansluiten in de rij van de wildcards, is dan wel 'iets' korter maar de hoeveelheid wildcards maakt het nog steeds een behoorlijke rij.Zorian schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:42:
Edit, volgens mij mag je als wildcard ook gewoon de 'business' dag naar binnen als particulier.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 31-03-2015 13:25 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Oke mooi, denk je dat het op die dag veel rustiger is?SinergyX schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:23:
[...]
Meer in de zin, je mag aansluiten in de rij van de wildcards, is dan wel 'iets' korter maar de hoeveelheid wildcards maakt het nog steeds een behoorlijke rij.
Edit, volgens mij mag je als wildcard ook gewoon de 'business' dag naar binnen als particulier.
Verwijderd
In het verleden ben ik 3 jaar achtereen op de pers- en businessdag geweest. Het viel me op dat het ieder jaar drukker werd. Dat had enerzijds te maken met een toename van het aantal deelnemers en relaties. Verder is er steeds meer toestroom van media. De eigenaar van de website heeft me laten weten, dat er later ineens een limiet werd gesteld aan het aantal kaarten. Dat was in het verleden niet het geval. Er zijn websites geweest die met een ploeg van 10 man zijn afgereisd.iantje31 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:26:
[...]
Oke mooi, denk je dat het op die dag veel rustiger is?
Pagina: 1