Toon posts:

Welke SSD past in mijn HDD Caddy?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn laptop waarschijnlijk upgraden met een SSD. Hiervoor wil ik een HDD Caddy gebruiken, namelijk deze. (De laptop die ik heb is de Asus N750JK-T4068H.)
Nu weet ik niet welke SSD hierin past en welke ik hiervoor moet nemen.

Ik zet er denk ik alleen Windows en misschien een paar games.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-02 23:22
Meestal is het zo dat je de nieuwe SSD op de plek van je huidige HDD zet om vervolgens de HDD te verplaatsen naar de HDD-Caddy (hence the name). :)

My favorite programming language is solder.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
klopt wat puch-maxi zegt. dit om te voorkomen dat je hdd op sata-600 hangt en je ssd aan sata-300.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-02 23:42

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Hier passen alleen HDD's van laptops erin, maar aangezien de meeste SSD's even groot zijn als HDD's van laptops zou ik er niet druk om maken.

Trein?

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:31
Volgens mij heeft die laptop 2 HDD bays, je hebt dus geen caddy nodig om een SSD bij te plaatsen, tenzij je er al 2 harde schijven in hebt steken.

(pricewatch: Asus N750JK-T4068H)

En elke SSD zal wel passen.

Verwijderd

Topicstarter
Welke SSD raden jullie aan?

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-02 23:11

android since G1.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:31
De pricewatch: Crucial BX100 250GB of de pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB. Afhankelijk van hoeveel je wilt spenderen. In de praktijk zijn ze even snel en betrouwbaar, dus ik zou voor de goedkoopste gaan. De pricewatch: Crucial MX100 256GB is ook nog steeds goed, maar verbruikt wat meer dan de vorige twee, iets wat je in een laptop mogelijk liever niet hebt (al is die 1W erbij wel relatief weinig vergeleken met je 47W CPU).
Pagina: 1