Hallo iedereen, aangezien mijn gaming laptop het begeven heeft is het tijd voor een nieuw gamesysteem. Maar dit maal ga ik toch weer voor een desktop. Ben al heel lang uit de desktop markt dus wat advies zou fijn zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga gamen. Speel voornamelijk veel strategiegames en mmorpgs zoals: Starcraft 2, Tera etc.
Ook wil ik graag de nieuwere rpg's en shooters zoals: battlefield 4 en dragon age inquistion op hoge settings kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 700 euro. De max is toch echt wel 750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in bezit van het volgende:
24 inch scherm
toetsenbord en muis
geluidsset
128 gb SSD uit de Samsung Pro series.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart is voldoende. Zolang ik maar de meeste nieuwe games op high of ultra kan draaien op 1080p.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hele slechte ervaringen met Nvidia kaarten in het verleden en ga dus liever in dit geval voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem niet al te luid is.
Ga je overklokken?
Voor nu is standaard voldoende. Ik ga misschien nog overklokken in de toekomst.
Ik heb al naar het basis gamesysteem gekeken van maart 2015 en dit sprak me wel aan. Als hier nog verbeteringen voor zijn binnen mijn budget hoor ik het graag.
Processors Intel Core i5-4460
Moederborden ASRock H81M-HDS
Geheugen intern Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Videokaarten Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost
Interne harde schijven Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Behuizingen Cooler Master N300 (KKN1, closed)
Voedingen Seasonic S12G 450
Hier moet dan wel nog een dvd drive bij en eventueel kan ik de videokaart of processor nog upgraden aangezien ik geen ssd koop, wat me weer 100 euro of meer bespaard.
Ik zou hier graag wat meer advies over krijgen.
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga gamen. Speel voornamelijk veel strategiegames en mmorpgs zoals: Starcraft 2, Tera etc.
Ook wil ik graag de nieuwere rpg's en shooters zoals: battlefield 4 en dragon age inquistion op hoge settings kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 700 euro. De max is toch echt wel 750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in bezit van het volgende:
24 inch scherm
toetsenbord en muis
geluidsset
128 gb SSD uit de Samsung Pro series.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart is voldoende. Zolang ik maar de meeste nieuwe games op high of ultra kan draaien op 1080p.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb hele slechte ervaringen met Nvidia kaarten in het verleden en ga dus liever in dit geval voor AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou fijn zijn als het systeem niet al te luid is.
Ga je overklokken?
Voor nu is standaard voldoende. Ik ga misschien nog overklokken in de toekomst.
Ik heb al naar het basis gamesysteem gekeken van maart 2015 en dit sprak me wel aan. Als hier nog verbeteringen voor zijn binnen mijn budget hoor ik het graag.
Processors Intel Core i5-4460
Moederborden ASRock H81M-HDS
Geheugen intern Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU
Videokaarten Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost
Interne harde schijven Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB
Behuizingen Cooler Master N300 (KKN1, closed)
Voedingen Seasonic S12G 450
Hier moet dan wel nog een dvd drive bij en eventueel kan ik de videokaart of processor nog upgraden aangezien ik geen ssd koop, wat me weer 100 euro of meer bespaard.
Ik zou hier graag wat meer advies over krijgen.
Alvast bedankt.