Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
het is voornamepijk een gamesysteem en dat is ook eigenlijk alles wat er mee gaat gebeuren. De pc gaat windows 7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de absolute maxprijs is 925 euro met verzendkosten en dat is exclusief muis, toetsenbord, beeldscherm etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik weet niet precies welk merk maar hij heeft alle randapparatuur al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hij wil voornamelijk een lekkere gsmepc waarmee die alle nieuwe spellen op hoge settings en 1080p kan draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zijn voorkeuren vallen op intel en nvidia dus ik heb dit ook in het systeem gezet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt nee. Alhoewel hij vindt de kast die ik heb uitgekozen wel heel mooi dus die zal ik er wel in moeten houden. Ook is de ssd heel belangrijk.
Ga je overklokken?
mijn vriend vindt dit niet nodig dus daar heb ik ook het systeem op aangepast
Ik wil voornamelijk gewoon even een second-opinion in wat ik in elkaar gezet heb zodat ik zeker weet dat ik niet fout zit
.
Bij voorbaat dank
Mvg,
Arjan
Edit 1: derp systeem vergeten
edit 2: voeding aangepast
het is voornamepijk een gamesysteem en dat is ook eigenlijk alles wat er mee gaat gebeuren. De pc gaat windows 7.
Wat mag het systeem gaan kosten?
de absolute maxprijs is 925 euro met verzendkosten en dat is exclusief muis, toetsenbord, beeldscherm etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik weet niet precies welk merk maar hij heeft alle randapparatuur al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
hij wil voornamelijk een lekkere gsmepc waarmee die alle nieuwe spellen op hoge settings en 1080p kan draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zijn voorkeuren vallen op intel en nvidia dus ik heb dit ook in het systeem gezet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet echt nee. Alhoewel hij vindt de kast die ik heb uitgekozen wel heel mooi dus die zal ik er wel in moeten houden. Ook is de ssd heel belangrijk.
Ga je overklokken?
mijn vriend vindt dit niet nodig dus daar heb ik ook het systeem op aangepast
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 196,80 | € 196,80 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 71,39 | € 71,39 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0 | € 347,- | € 347,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 46,44 | € 46,44 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 94,95 | € 94,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 907,47 | |
Ik wil voornamelijk gewoon even een second-opinion in wat ik in elkaar gezet heb zodat ik zeker weet dat ik niet fout zit
Bij voorbaat dank
Mvg,
Arjan
Edit 1: derp systeem vergeten
edit 2: voeding aangepast
[ Voor 54% gewijzigd door arjan_1995 op 30-03-2015 16:28 ]