een slot a dondervogel met een mobo

Pagina: 1
Acties:

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Ik wil een thunderbird kopen. Nu wil ik weten welk slot A mobo goed te overklokkken is en geen problemen met agp 2x/4x heeft en ik wil ook weten hoe dat met die goldfingers zit, werken ze wel of niet?
Ik heb ook gehoord dat er Thunderbirds 750 in de UK verkocht worden met een 900 core. Hebben de 700's dit ook en zo ja welke week?
ik dank u

• seppie
  • Laatst online: 09:57

seppie

Wie anders?

Je kan beter een Socket A thunderbird kopen, en een gfd werkt niet bij een T-bird

Don't You stare there, Operate!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Zowel het nieuwe Asus bord de A7V, als de Abit KT7 en de MSI 6430 komen goed uit de testen wat overclocken en stailiteit betreft.
Voor de Socket processoren van AMD zin geen Goldfingers, er zit immers op de proc geen aansluiting voor. Er zijn wellicht nog enkele procs te krijgen die niet multiplier gelocked zijn, AMD heeft helaas bekend gemaakt dat ze vanaf heden alleen multiplier locked procs op de markt gaan brengen. De (mogelijke) optioe op bovenstaande mobo's om de multiplier te wijzigen heeft dan helaas geen effect. FSB overclocking is bij de Duron en Thunderbird niet zo succesvol. De bovenstaande mobo's ondersteunen als het god is alle 3 2 en 4 maal AGP.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Ceaser
het gaat me er niet om of ze het ondersteunen maar of het ook stabiel werkt.
Er zijn nvidia drivers die de videokaart automatisch op 1x zet als hij een Athlon vind vanwege stabiliteitsproblemen.
Ik weet dat die problemen er op de AMD750 zaten maar weet niet of ze er ook op de VIA chippies zitten

• Ceaser
laat maar zitten, de draad kan dichtgegooit worden omdat ik voor een geeltje :)een be6-2 van een vriend ken overnemen.
Dan is de keus tussen 300 piek voor een celly2 of een t-bird+mobo config van 800 piek zo gemaakt
:) :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

seppie=> een GFD past dus echt wel op een slot-A thunderbird, en kan ook er mee overgeklokt worden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1