Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een nieuwe PC voor een vriend van me. Hij gebruikt de PC voornamelijk voor huis tuin en keuken surfen en mailen, maar een af en toe een foto in Picasa bewerken moet ook geen probleem zijn. Ook is er de eis dat het een AIO moet zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 650 euro inclusief verzendkosten is wel een mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets van belang, alleen toetsenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik geloof gewoon de standaard dingen, monitor moet ook bij de prijs inbegrepen (en een VESA mount hebben zodat de behuizing achterop kan).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, een AIO. Hij moet helemaal stil want de PC staat in de woonkamer, dat is ook gelijk de reden dat hij er strak uit moet zien.
Dit is waar ik aan zat te denken, is alleen wel een beetje aan de hoge kant. Misschien nog met een ander beeldscherm?
pricewatch: AOC e2470Swhe Zwart
pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart
De BenQ is precies de goede prijs en heeft een mooi IPS scherm, alleen echt een spuuglelijk uiterlijk (sorry als ik hier mensen mee beledig). De AOC vind ik op zich wel mooi, heeft alleen weer een TN paneel...
Misschien valt er voor andere onderdelen nog wel een andere optie te verzinnen!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik zoek een nieuwe PC voor een vriend van me. Hij gebruikt de PC voornamelijk voor huis tuin en keuken surfen en mailen, maar een af en toe een foto in Picasa bewerken moet ook geen probleem zijn. Ook is er de eis dat het een AIO moet zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de 650 euro inclusief verzendkosten is wel een mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niets van belang, alleen toetsenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik geloof gewoon de standaard dingen, monitor moet ook bij de prijs inbegrepen (en een VESA mount hebben zodat de behuizing achterop kan).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals ik al zei, een AIO. Hij moet helemaal stil want de PC staat in de woonkamer, dat is ook gelijk de reden dat hij er strak uit moet zien.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Tray | € 115,49 | € 115,49 |
| 1 | ASRock H81TM-ITX R2.0 | € 82,75 | € 82,75 |
| 1 | Akasa Euler incl. 120W Power Adapter | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | AOC i2476Vwm Zilver, Zwart | € 141,66 | € 141,66 |
| 1 | Crucial CT2KIT51264BF160BJ | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 175,95 | € 175,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 659,30 | |
Dit is waar ik aan zat te denken, is alleen wel een beetje aan de hoge kant. Misschien nog met een ander beeldscherm?
pricewatch: AOC e2470Swhe Zwart
pricewatch: BenQ GW2265HM Zwart
De BenQ is precies de goede prijs en heeft een mooi IPS scherm, alleen echt een spuuglelijk uiterlijk (sorry als ik hier mensen mee beledig). De AOC vind ik op zich wel mooi, heeft alleen weer een TN paneel...
Misschien valt er voor andere onderdelen nog wel een andere optie te verzinnen!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!