Ik heb dit ook gebouwd met een 3820 X79 UD5 en twee dikke ATI kaarten. Liep prima met vga pass-through naar de guests maar een werkende ESXi versie vinden was lastig. Vervolgens gevraagd bij vmware naar een whitebox gevraagd... tumbleweed.
Je moet je afvragen wat het kost als die machine een dag niet draait.
Je moet je afvragen wat het kost als die machine een dag niet draait.
Zelf dacht ik aan een HP Workstation of een SuperWorkstation. Misschien Lenovo, Dell. Ik wil er zelf eigenlijk niet te veel aan sleutelen, zoveel mogelijk kant en klaar. Een insteekkaartje is natuurlijk zo gepiept, maar zelfbouw is nicht im Frage.
Sowieso is het handig wanneer ik met een standaard ESXi installatie toe kan, zonder drivers te injecteren. Van SuperMicro weet ik dat dat gaat werken, maar ik sta open voor andere suggesties.
Sowieso is het handig wanneer ik met een standaard ESXi installatie toe kan, zonder drivers te injecteren. Van SuperMicro weet ik dat dat gaat werken, maar ik sta open voor andere suggesties.
[ Voor 28% gewijzigd door hansdegit op 30-03-2015 16:07 ]
Klein schopje, wellicht dat er nog meer goede ideeën binnenrollen.
Sorry voor de late reactie, maar op een desktop eerst een esxi er op zetten en dan 2x een OS?
Wat is het doel van de 2 desktops ?
Wat is het doel van de 2 desktops ?
Grafieken tonen en handelsplatform bieden. Het doel van het samenvoegen is besparen op hardwareaanschaf.
Is het niet mogelijk om alles in 1 desktop doen?
Ik weet niet of je wel echt veel bespaart met een dikke E5 en 32GB. Ik zou gewoon lekker twee aparte systemen neerzetten denk ik, dan kan je ook altijd nog op een systeem verder werken mocht er iets defect raken.
[ Voor 24% gewijzigd door sig69 op 03-04-2015 18:29 ]
Technisch is dat zeker mogelijk, alleen niet zo praktisch:SRich schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:07:
Is het niet mogelijk om alles in 1 desktop doen?
als je op het meest linker scherm zit met je muis en je wilt razendsnel een trade invoeren op het meest rechter scherm, duurt het een paar seconden extra. Het klinkt belachelijk, maar die secondes tellen dus écht. Vandaar 2x muis en 2x keyboard, maar ook 2x mousepointer. En dan zit je dus automatisch op twee desktops (al dan niet virtueel).
Update:
Inmiddels is de grafiekenmachine wat opgeruimd en lijkt er weer wat capaciteit over. Dus wellicht is dit hele topic overbodig geworden.
[ Voor 11% gewijzigd door hansdegit op 04-04-2015 23:17 ]
Muissnelheid omhoog gooien
Ik weet zeker dat ik er met mijn muis eerder ben dan dat hij bij z'n tweede muis is. Maar goed dat is volledig offtopic.
Pagina: 1