Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asrock B85M Pro4 met een Intel i5 4460 processor. Maar nu blijft de beeldschermadapter een foutmelding geven. "Dit apparaat heeft onvoldoende vrije bronnen die kunnen worden gebruikt. (Code 12)"
Daarvoor moet ik iets aan de instellingen veranderen en/of het andere apparaat uitschakelen/de-installeren.
Maar als ik de audio, die ook een melding geeft de-installeer, wordt deze onmiddellijk weer geïnstalleerd. En uitschakelen helpt niet.
Blijkbaar worden de eenmaal gekozen instellingen bewaard. Ook na de-installatie. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Is je Windows legitiem? Als je googlet op je probleem kom je dit nog wel eens tegen bij een illegale versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat dat hij legitiem is (Win 7). Ik moest hem na het plaatsen van het moederbord opnieuw legitiem maken. Dat is gelukt. Ik weet alleen niet meer op welk moment bij het installeren ik dat gedaan heb. Maar daarna heb ik beide drivers nogmaals gedeinstalleerd.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 14:31 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Na het plaatsen van je moederbord opnieuw legitiem maken? Je bent van moederbord gewisseld zonder W7 opnieuw te installeren? Ik zou dat eerst eens gaan doen. Soms gaat het goed, maar zo niet, zoals nu, zou ik dat eerst maar eens doen. Best kans dat de drivers deels niet lekker zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door br00ky op 30-03-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat wilde ik juist niet doen. Kost veel tijd, alles opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Zit denk ik niets anders op. Je moederbord vervangen zonder herinstallatie is een gok, soms werkt het, soms niet. Hier heb je verloren, dus geen keus.
Pagina: 1