Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Zakelijk toestel voor mijn vader. Liefst zo klein mogelijke telefoon (max 5 inch maar het liefst 4/4.5" fzo). Moet full-touch zijn.

Wat is je budget?
Max 400, maar liever natuurlijk minder ;)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Moet auto carkit voor zijn (voor navigatie). Flitsmeister en whatsapp moeten erop kunnen draaien (hoewel dat volgens mij geen probleem is ;) ). Geen Android, daar heeft mijn vader na enkele toestellen een hekel aan gekregen :P . Outlook syncen (contacten, agenda, business contact manager) moet probleemloos werken.

Wat heb je zelf al gevonden?
BlackBerry z10/z30
Lumia 735

Dat was het wel zo'n beetje :). Alvast bedankt!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

IPhone 5C kan ook nog.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

• brick5492
Klopt, alleen laat hij zijn telefoons vaak vallen, dus moeten ze wel enigzinds stevig zijn ;) . Een (rugged) case is geen optie, omdat hij hem continue in/uit de carkit haalt.
En ik weet ook niet of (MS) outlook syncen zo goed zal werken, maar ik zal eens kijken. Bedankt voor je reactie!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:27

WCA

Met jouw eisen zou ik voor een Lumia gaan ja.

Waarom haat je android btw? In de lagere prijsklassen is het inderdaad niet echt fijn, maar voor 400 euro heb je een prachtig android toestel.

Share and Enjoy!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 12:54
Tsja, laat hem anders even zo'n ouderwetse telefoonwinkel binnen lopen? Als hij een hekel aan android heeft weet ik niet waar dat op gebaseerd is (op de samsung touchwiz schil bijvoorbeeld?). Daar kunnen we dus erg weinig mee, dus kan hij beter een kandidaat toestel even vast houden en proberen.

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 15:45

parsnep

Cloud-Master

mischien pricewatch: Nokia Lumia 930 Zwart windows phone telefoons zijn prima zakelijk , mijn vader heeft ook een windows phone zakelijk die heeft het er erg naar zijn zin mee

V&A | Everything to the Cloud!!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:24
brick5492 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:42:
[...]

Klopt, alleen laat hij zijn telefoons vaak vallen, dus moeten ze wel enigzinds stevig zijn ;) . Een (rugged) case is geen optie, omdat hij hem continue in/uit de carkit haalt.
En ik weet ook niet of (MS) outlook syncen zo goed zal werken, maar ik zal eens kijken. Bedankt voor je reactie!
Je hebt ook gewoon universele telefoonhouders. Zijn vaak goedkoper en het prettige is dus dat ze te gebruiken zijn met allerlei toestellen. Een hoesje/case zou zijn niks uit moeten maken.

• parsnep
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-11 15:45

parsnep

Cloud-Master

nokia lumia telefoons hebben bovendien een zeer goede navigatie here maps

ook is er voor de 930 een car holder/houder https://www.google.nl/web...tbs=vw:l,p_ord:p&tbm=shop

[ Voor 53% gewijzigd door parsnep op 30-03-2015 14:54 ]

V&A | Everything to the Cloud!!

• brick5492
GreNade schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:46:
Met jouw eisen zou ik voor een Lumia gaan ja.

Waarom haat je android btw? In de lagere prijsklassen is het inderdaad niet echt fijn, maar voor 400 euro heb je een prachtig android toestel.
Heb all verschillende Android toestellen gehad, van Galaxy S tot Galaxy S3 tot HTC One m7. Van Touchwiz tot Cyanogenmod. Haten is idd been groot woord, maar na alle ellende om outlook opnieuw te syncen en de Google diensten die werden opgedrongen (en Google die al je data verzamelde) heb ik het eigenlijk wel gehad met Android. Ik wil een goed werkend toestel out-of-the-box, zonder hem te moeten rooten oid.

Ik ga denk ik voor een Lumia :)

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:27

WCA

Nouja, dan geef je al je data aan microsoft ipv google :P

Om privacy hoef je het echt niet te doen iig.

Met lumia zit je qua functionaliteit wel goed, die is er wel. Wel vrij weinig apps, en persoonlijk vind ik de interface niet prettig.

Succes!

Share and Enjoy!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Bwah, ik heb liever dat een software/hardware bedrijf mijn data heeft dan een advertentiebedrijf die voor de leuk ook nog soft/hardware verkoopt [om nog meer data te verzamelen, om nog meer ads te verkopen]

Eigenlijk alle Lumia's zijn wel leuk, 830 en 930 zijn momenteel toch wel de leukste in het wat hogere segment. De 745 vind ik qua prijs net wat te dicht bij de 830 zitten.

Weinig apps, tja, ligt eraan wat je nodig hebt, mijn ouders hoor ik nooit zeuren over apps, en hetgeen wat ik het meest mis qua Android aan apps: ze niet meer kunnen downloaden om zo gratis betaalde apps te kunnen draaien :+

People as things, that’s where it starts.

• sneep
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 12:09
Ik kom vanaf iphone 4 en heb nu enkele maanden een nokia 735. Is een prima toestel, niet al te vlot (maar een stuk sneller dan m'n oude iphone). Je krijgt daarmee veel toestel voor je geld, maar achteraf was iets meer snelheid - en dus iets meer uitgeven misschien toch handiger geweest.
iOS vind ik nog steeds het beste OS maar Windows gaat ook prima. Weinig tijd nodig om te wennen. Je begrijpt al, ik ben niet zo'n Android liefhebber. Zal ongetwijfeld prima werken maar ik heb er te veel ruzie mee gehad.
Voor zakelijk gebruik kun je met de 735 alles wat nodig is, evernote/ onenote, whatsapp, skype, office, navigatie en uiteraard met 4G snelheid.

sneep

Pagina: 1