Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

bepaalde toetsen toetsenbord werken niet bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al lange tijd last van een probleem. Wanneer ik mijn computer opstart werken bepaalde toetsen niet of ik moet met veel geweld drukken om ze te kunnen gebruiken, maar het gekke eraan is dat na circa 10 minuten al mijn toetsen weer gewoon normaal werken. Ik zelf denk daarom dat het probleem in het moederbord of zo ligt.Is er dus iemand die weet wat het probleem is en hoe ik het kan verhelpen?
De toetsen y, t, shift, caps lock en tab zijn de toetsen die niet of nauwelijks werken. Het is trouwens een vrij nieuw toetsenbord.

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 14:10 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit soort vragen zijn een stuk handiger met een glazen bol. Op zijn minst is het dus wel handig te weten om welk toetsenbord het gaat, maar meer informatie zou sowieso niet misstaan. Wat heb je zelf zoal geprobeerd om het probleem op te lossen bijvoorbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:42:
Dit soort vragen zijn een stuk handiger met een glazen bol. Op zijn minst is het dus wel handig te weten om welk toetsenbord het gaat, maar meer informatie zou sowieso niet misstaan. Wat heb je zelf zoal geprobeerd om het probleem op te lossen bijvoorbeeld?
het is de cm storm devastator, ik heb dingen opgezocht waar het aan zou kunnen liggen, maar ik vond nergens een soortgelijk probleem. Ook heb ik mijn toetsenbord goed schoongemaakt, maar dat heeft niet geholpen.

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:11:
[...]

het is de cm storm devastator, ik heb dingen opgezocht waar het aan zou kunnen liggen, maar ik vond nergens een soortgelijk probleem. Ook heb ik mijn toetsenbord goed schoongemaakt, maar dat heeft niet geholpen.
Heb je het keyboard al eens op een ander device aangesloten gehad (andere pc of laptop) ?
Of probeer eens een andere usb poort.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En probeer een andere (known-good) keyb op deze computer. Dan kom je snel geneog erachter of het een hardware- of softwareprobleem is. Een LiveCD/USB kan daar ook bij helpen.

Oslik blyat! Oslik!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-11 19:04

Sebazzz

3dp

Bedoel je wellicht dit: [Windows 8] USB keyboard werkt slecht paar minuten na boot

Edit: never mind, bij jou werken slechts bepaalde toetsen niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Sebazzz op 31-03-2015 12:44 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Pagina: 1