gewaarwordingshorizon
Ik kan nergens goede en duidelijke info vinden.beascob schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:48:
nieuws: Bedrijf brengt nog dit jaar lamp op basis van grafeen uit
geen gloeidraad.:
het is een led lamp die door een grafeencoating 10 % meer lichtopbrengst heeft dan de led zonder deze coating.
led heeft een andere dimmer nodig dan gloeilamp.
Dit: The invention is a dimmable LED lightbulb that can cut energy costs by at least 10 per cent and last for several years. Its developers at Manchester University say it is within months of going on
Lijkt dit: The bulb copies the classic design of the inventor Thomas Edison, but its filament has a coating of graphene, an atom-thick layer of carbon that is stronger than steel and conducts heat and electricity efficiently.
dan weer tegen te spreken. Omdat ik verder vrijwel geen goede info kan vinden, wacht ik nog op een reactie van de uni zelf...
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Ik volgde je item en zag vooral aan de opmerkingen en de bijbehorende links dat er tegenspraak was...
Zelf ben ik nu nog nieuwsgieriger geworden, want een dure fabriek bouwen voor 10% verbetering zou ik niet doen. Dus er zal beter nieuws komen, voor mij part grafeen met lichtgolffronten als een soort superpositie.
Zelf ben ik nu nog nieuwsgieriger geworden, want een dure fabriek bouwen voor 10% verbetering zou ik niet doen. Dus er zal beter nieuws komen, voor mij part grafeen met lichtgolffronten als een soort superpositie.
gewaarwordingshorizon