Toon posts:

Wat zou jij doen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel is Cistron bezig het eerste gedeelte van Alphen aan te sluiten. Echter ik woon natuurlijk in het tweede gedeelte, wat volgens Cistron over 2 a 3 maanden aangesloten gaat worden. Aan de ene kant denk ik :
- ik heb er bijna twee jaar erop gewacht dan moeten die 3 maanden er ook nog wel bij kunnen,
- als ik de snelheidtesten bekijk dan is het het wachten wel waard
Aan de andere kant :
-MXstream is wel beschikbaar dus dan heb ik als het meezit binnen een maand ADSL,
-die 2 a 3 maanden kunnen net zo goed uitdraaien op 6 of 7 maanden,
-als ik zie hoelang ze erover doen om een wijk aan te sluiten dan ben ik bang dat het wel heel erg lang gaat duren voordat ze hun investeringen eruit gaan halen, oftewel ze zijn misschien geen lang leven meer beschoren,
-Ik kan altijd na 1 jaar overstappen (heb je wel 2x aansluitkosten)
Nou wat zouden jullie doen als je in mijn positie zou zitten????

Verwijderd

Ik zou wachten totdat Cistron beschikbaar is en dan lekker een Cistron Red abbo afsluiten.. Lekkere downstream (Geloof 8 Mbit).. Dat kan dus geen andere provider leveren (Misschien wel kunnen, maar niet willen)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gewoon nog even wachten, als het echt lang gaat duren (dus langer dan die 2-3 maand) dan zou ik een andere optie overwegen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Ik zou wachten, wat je zelf al aan geeft, je heb al zo lang gewacht dat die paar maanden ook niet meer uitmaken. Als je te lang moet wachten kan je altijd nog beslissen om voor kpn te gaan.

Verwijderd

Ik wou zeggen: wacht maar totdat Cistron er is, dan heeft KPN weer een klant minder en ze komen er gewoon wel achter dat ADSL echt weinig te bieden heeft. [Nou ja hier in Groningen dan, @home overtopt ze hard :)].

Je wacht idd al heel lang, dus dan kan je ook nog wel even wachten. Maar ik weet niet hoe hoog jouw telefoon kosten zijn, als je rekening over de 1000 gaat, dan is NU ADSL nemen WEL handig, want die aansluit/afsluitkosten die haal je er meteen wel uit. EN van Cistron dat kan nog wel een jaar extra duren, waarom?
- KPN die tegenwerkt
- Alles word altijd postief gepland
- Vast nog wel Opta die gaat ouwehoeren..

Ik weet het, keuze is moeilijk, maar kijk ook es naar je telefoonrekening en hoeveel daarvan naar I-net gaat. Reken dat uit per jaar, en kijk of ADSL voordeliger is met aan en afsluit kosten. Als Cistron erdan is, tadaaa overstappen.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op zaterdag 16 juni 2001 08:45 schreef Bollie het volgende:
Ik zou wachten totdat Cistron beschikbaar is en dan lekker een Cistron Red abbo afsluiten.. Lekkere downstream (Geloof 8 Mbit).. Dat kan dus geen andere provider leveren (Misschien wel kunnen, maar niet willen)
BLUE abbo is genoeg

btw ik zit in de eerste gedeelte maar ik heb het nog niet...
ook zijn er probs vette probs met mxtroep hier in alphen servers vaak down en ze komen ip's tekort

een collega (nu ex sins vandaan) van mij, heeft nu alles binne van mx-troep w8 word enzo en app. maar hij kan niet inloggen want er is no geen ip gegeven aan hem ofzo iets...

dus hou het op cistron

ook nog met een clan member van me die zat tevertellen
hij woond dan in belgie en heeft kabel bij pandora (telenet). dat hij een film in 2 uur binnen had, en dat download hij van iemand die cistron had

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 20:53 schreef Bass64 het volgende:

[..]

BLUE abbo is genoeg

ook zijn er probs vette probs met mxtroep hier in alphen servers vaak down en ze komen ip's tekort

een collega (nu ex sins vandaan) van mij, heeft nu alles binne van mx-troep w8 word enzo en app. maar hij kan niet inloggen want er is no geen ip gegeven aan hem ofzo iets...

dus hou het op cistron

ook nog met een clan member van me die zat tevertellen
hij woond dan in belgie en heeft kabel bij pandora (telenet). dat hij een film in 2 uur binnen had, en dat download hij van iemand die cistron had
Blue en red hebben allebei even hoge up/download alleen red garandeerd het meer geloof ik :)
1 mbit up :9~ en 8 mbit down :9~

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 20:53 schreef Bass64 het volgende:

[..]

En dan heb je het over MX-stream neem ik aan ?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lekker wachten op Cistron :)

Op KPN moet je ook ee nmaand wachten voordat je het doe het zelf pakket binnen hebt.

En ik heb goeie dingen gehoord over Cistron
Dus die paar manden kunnen er ook nog wel bij

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:40

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Even wachten, niet meteen overhaastige beslissingen nemen, je kan beter even de ervaringen afwachten lijkt mij. :)

/dev/null

Pagina: 1