Toon posts:

kater

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lieve adjes O+

toen ik vanmorgen wekker werd consteerde ik een fline hoofdijn, en een behroorlijk brak gevoevel, Toen ik mij prbeerde te herrinneren waar dit gevioel vandaan kwam, kon ik mij alleen nog herinnerren dat ik een 2e fles wij openmaakte. Verder kan ik mij niets herinnnin.Ik drink niet zo vaak omdat ik er niet zo goed zo goed tegen kan.
gistereren heb ik vanwege (persoonlijke stress)) iwts te veel gedorken, en dus nogl gekke dingen gedaan, Ook op GoT ben ik bang, en dat spijt me! Bij deze dus mijn excuses!

Verwijderd

Hmm als je morgen om een uur of 1 weer wakker wordt is het misschien wel interessant om je post eens terug te lezen. Wat had jij allemaal op? Als je net zo praat als je typt dan heb je het goed te pakken :+

Verwijderd

Hoi :)

Als je weet dat je je misdraagt als je te veel zuipt, moet je niet zo veel zuipen in het vervolg. Niet achteraf pas bedenken wat de gevolgen zijn.

Verwijderd

Euhm, wanneer had je iets teveel gedronken?

Gisteren of vandaag :? ;)

Maaruh, voor deze post viel het toch wel mee met vreemde posts of niet?

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Hey, joska, niet zoals ik wel eens doe je kater wegdrinken met alcohol, want dan kan je doorslaan door weer bezopen te zijn en later trillend van de ontwenningsverschijnselen (of was het nou slaapgebrek ;) ) voor die dag door het leven te gaan.

Iig succes met je stress en ik hoop dat het beter met je gaat.

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 04:51 schreef xfile het volgende:
Hey, joska, niet zoals ik wel eens doe je kater wegdrinken met alcohol,
Dat heb ik dus wel gedaan, zoals blijkt uit deze post! :)
Sorry!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 04:38 schreef HlpDsK het volgende:
Hoi :)

Als je weet dat je je misdraagt als je te veel zuipt, moet je niet zo veel zuipen in het vervolg. Niet achteraf pas bedenken wat de gevolgen zijn.
Zuipen is een groot woord: als ik zou gaan zuipen zouden rapen pas echt gaar zijn. :)
Maar ik ben dus wat (alcoholisch) gaan drinken om een beetje te ontspannen, ook al weet ik dat er niet goed tegen kan. :)

Verwijderd

Drank is sneller op dan je lief is :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Excuses aanvaard.... *grijns*

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 juni 2001 23:36 schreef McVirusS het volgende:
Excuses aanvaard.... *grijns*
Op zaterdagavond IRCen? Ziek! ;)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je moet ook juist _niet_ gaan drinken tegen stress ofzo, alleen als je al blij bent en dus nog blijer wordt ervan :) .

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op zaterdag 16 juni 2001 22:52 schreef joska het volgende:

[..]

Dat heb ik dus wel gedaan, zoals blijkt uit deze post! :)
Sorry!
Geeft niet joh, als het nu maar beter met je gaat :)

Nieuw, nu met Twitter

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Hahahaha

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Excuses geaccepteerd Joska;
ik zat al te wachten op wat snerende opmerkingen richting jou na jou geweldige optreden ;)
Pagina: 1