Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Speel voornamelijk league op het moment maar wil ook de mogelijkheid hebben om de nieuwste spellen goed te kunnen spelen. Daarnaast belangrijk dat ik photoshop, illustrator en indesign zonder moeite allemaal open moet kunnen hebben staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1000 als het echt nodig is, liever rond de 800e maar minder altijd goed ^^. Zet hem zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb geen harde schijven nodig. Geef niet zoveel om de behuizing dus als ik mijn huidige kan houden zou dat voor mij prima zijn, heb deze: pricewatch: Cooler Master Centurion 534 +Plus (Zilver)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve harde schijven
En behuizing?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Nope.
Weet niet hoe ik hier zo'n mooie tabel kan posten maar misschien het basis systeem uit bbg als uitgangspunt nemen?
Speel voornamelijk league op het moment maar wil ook de mogelijkheid hebben om de nieuwste spellen goed te kunnen spelen. Daarnaast belangrijk dat ik photoshop, illustrator en indesign zonder moeite allemaal open moet kunnen hebben staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max is 1000 als het echt nodig is, liever rond de 800e maar minder altijd goed ^^. Zet hem zelf in elkaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb geen harde schijven nodig. Geef niet zoveel om de behuizing dus als ik mijn huidige kan houden zou dat voor mij prima zijn, heb deze: pricewatch: Cooler Master Centurion 534 +Plus (Zilver)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve harde schijven
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Nope.
Weet niet hoe ik hier zo'n mooie tabel kan posten maar misschien het basis systeem uit bbg als uitgangspunt nemen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,95 | € 179,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 194,90 | € 194,90 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,50 | € 58,50 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 72,90 | € 72,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 553,20 | |
[ Voor 57% gewijzigd door awesom-o op 30-03-2015 09:12 ]
Overwatch profile awesomo#2162