Geen fake webshop

Pagina: 1
Acties:
  • 1.742 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 16:57
Ik maakte gisteren en topic aan over de webshop van Computerhulp Groesbeek.
Ik vroeg of dit een "fake" webshop was, omdat ze de gtx960 nieuw in doos aanbieden voor 129 euro.

Een overijverige moderator heeft mijn topic verwijderd, dus vandaar dat ik mijn bevindingen hier plaats.
De moderator vond dat ik de webshop beschuldigde van oplichting. Dit was niet mijn bedoeling.
Ik heb nog contact gezocht met de moderator, maar die geeft geen reactie meer.

http://www.computerhulpgr...tx-960-2gb-supersc-detail

http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

Ik heb gemaild met hun, en ze zeggen dat ze een partij uit faillissement hebben opgekocht, vandaar dat ze goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Vriend van me heeft er ook een processor in bestelling staat, nog niet betaald uiteraard, maar word al zo`n 2 weken aan het lijntje gehouden. Het zal misschien waar zijn maar zou iig niet vooraf betalen en het gewoon lekker ophalen. (Wat hij dus gaat doen zodra het binnen is.)

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
Probleem is ik woon in Leeuwarden, dus kan er niet zo even heen rijden.
Alleen vooraf betalen is een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29
revengeyo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:53:
Probleem is ik woon in Leeuwarden, dus kan er niet zo even heen rijden.
Alleen vooraf betalen is een optie.
in dat geval zou ik 'm ergens anders halen.
dan maar wat meer betalen.

T is geen risico van een paar euro, dus voor mij ( persoonlijk ) zou het dan best eenvoudig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik kon het topic al niet meer vinden, vond dat wel beetje raar, zonder bericht of zo.

Ik heb drie kaarten besteld en gewoon goed contact met de eigenaar, ik ga de kaarten afhalen, dus loop eigenlijk geen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Soms zijn de mods over enthousiast, gewoon een berichtje sturen of topic aanmaken in Lieve Admins (dacht ik?) en alles uitleggen. 9 van de 10 keer als het goed is, wordt het ongedaan gemaakt :)

Zelf zou ik met dit soort zaken heel, heel goed oppassen. Inderdaad, alleen doen als je de spullen kan afhalen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K heb er zojuist 2 gekocht (lees: besteld en op cash betalen gezet)
Het is voor mij namelijk een uur rijden, dus de moeite waard zou dit waar zijn..

Mijn verstand zegt: Te mooi om waar te zijn een SSC versie voor €100,- goedkoper dan de nieuwprijs.
Maar goed we zullen zien het kost nu niets in elkgeval.

Ik hou jullie op de hoogte zouden er ontwikkelingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revengeyo
Dat is mooi dat je kunt afhalen. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*snip*

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het delen van ervaringen hebben we de ShopReview. Als een winkel daar nog niet in staat, is die hier toe te voegen:
http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Op die manier worden alle ervaringen op één plek, goed vindbaar opgeslagen. Dat is ook de reden dat SF niet voor winkelervaringen is - daar is de ShR voor.

Tenslotte, als een moderator je topic sluit, dan is het laatste wat je moet doen zonder overleg gewoon weer een topic starten. Dat wordt over het algemeen weinig gewaardeerd.

Inmiddels toegevoegd:
http://tweakers.net/shopr...lp-groesbeek/shopreviews/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2015 10:53 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.