Hallo mensen, Mijn moeder wil een nieuwe Pc want haar oude gaat het begeven. Onderaan de post staat een link met een pc die ik al met een andere site heb samengesteld maar ik ben benieuwd of die zo oké is of dat er nog wat dingetjes aan veranderd kunnen worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze gaat de pc vooral gebruiken om fotos te bewerken met photoshop, mailen en een beetje browsen. Mijn moeder is echter nog wel echt een beginner met Photoshop dus het hoeft bij lange na niet het beste te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-650 euro, goedkoper mag natuurlijk altijd (;
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat nu alleen om de Pc, de randapparatuur is iets voor een volgende keer (: Uit haar huidige Pc is niets herbruikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan de post staat een link met wat ik denk dat erin moet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren (:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote maakt niet uit, geluidsniveau het liefst niet te veel geluid maar doodstil hoeft zeker niet. Energie verbruik maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Neen
Link van pc:
knip, linkjes naar winkelmandjes zijn ongewenst, zie ook DAA beleid. Zet je lijst even om met de Handleiding Pricewatch.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ze gaat de pc vooral gebruiken om fotos te bewerken met photoshop, mailen en een beetje browsen. Mijn moeder is echter nog wel echt een beginner met Photoshop dus het hoeft bij lange na niet het beste te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600-650 euro, goedkoper mag natuurlijk altijd (;
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat nu alleen om de Pc, de randapparatuur is iets voor een volgende keer (: Uit haar huidige Pc is niets herbruikbaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderaan de post staat een link met wat ik denk dat erin moet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren (:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Groote maakt niet uit, geluidsniveau het liefst niet te veel geluid maar doodstil hoeft zeker niet. Energie verbruik maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Neen
Link van pc:
knip, linkjes naar winkelmandjes zijn ongewenst, zie ook DAA beleid. Zet je lijst even om met de Handleiding Pricewatch.
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 30-03-2015 09:50 ]