• Admiral05
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-11-2024
Beste forumgebruikers.

Ik ben een paar jaar geleden zo dom geweest om een Samsung XL2370 monitor aan te schaffen. Na een jaar stof happen op zolder weigert hij ineens nu om aan te gaan. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Heel wat googlen heeft tot nu toe niks opgeleverd.

SamsungXL2370

Dit beeldscherm heeft het een paar jaar prima gedaan. Toen ik echter hem laatst wilde aansluiten op mijn laptop gebeurde er niks toen ik op de (touch) aanknop drukte. Mijn laptop ziet de monitor echter wel bij de schermresolutie. Dit is alles wat er eigenlijk te melden valt en ik hoop dat iemand voor een vergelijkbaar probleem een oplossing heeft gevonden. Zit er bijvoorbeeld een reset knop op deze monitor?

Mijn garantie is inmiddels keihard verlopen en de winkel (comcom.nl) waar ik hem heb gekocht is failliet gegaan.

Groeten
Admiral

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-01 00:51

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

pricewatch: Samsung Syncmaster XL2370 Zwart

Hé, bijna dezelfde als P2470HD. Helaas mijn scherm doet nog wel.

heb je al andere aansluitingen geprobeerd?

Trein?

• Admiral05
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-11-2024
Er zit alleen nog een DVI-poort op. En die kabel heb ik hier niet. Ik krijg hem alleen uberhaupt niet aan dus ik kan niet eens controleren of de hdmi- poort het doet laat staan de DVI-poort.
De monitor heb ik nadat ik hem heb meegenomen na een jaar staan stof happen nog wel eerst bij mijn ouders geprobeerd. Toen deed hij het wel. Na de verhuizing wil hij nu niet meer aan. Het enige wat ik heb kunnen vinden hierover is dit.
vergelijkbaar probleem
Bij deze vent ligt het blijkbaar aan zijn stroomtoevoer. Kan dit echt zo zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Admiral05 op 30-03-2015 00:04 ]

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-01 00:51

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Admiral05 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 00:04:
Er zit alleen nog een DVI-poort op. En die kabel heb ik hier niet. Ik krijg hem alleen uberhaupt niet aan dus ik kan niet eens controleren of de hdmi- poort het doet laat staan de DVI-poort.
De monitor heb ik nadat ik hem heb meegenomen na een jaar staan stof happen nog wel eerst bij mijn ouders geprobeerd. Toen deed hij het wel. Na de verhuizing wil hij nu niet meer aan. Het enige wat ik heb kunnen vinden hierover is dit.
vergelijkbaar probleem
Bij deze vent ligt het blijkbaar aan zijn stroomtoevoer. Kan dit echt zo zijn?
Geen idee, ik heb de monitor ook op een geaard stopcontact gestoken.
En in de keuken vind je badum tsss... geaarde stopcontacten. ;)

Trein?