Hey, dit is mijn eerste keer op Tweakers, ik kom hier omdat iemand mij deze site aanraadde omdat jullie hier blijkbaar veel verstand hebben van pc's/laptops, dus hier ben ik dan 
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop gebruiken om te gamen (het liefst op hoge kwaliteit met een deftige fps) en daarnaast ga ik ze ook gebruiken om videos te recorden/editen en ga ik ze meenemen naar school voor mijn studies Environment art volgend schooljaar.
Wat is je budget?
Het liefst rond 800 -900 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik dacht aan de Asus X750LN met de specs
- Intel core i7 - 4510U 2.00 GHz
- Nvidia geforce gt 840m 2GB DDR3
- 12GB RAM
- 1TB HDD
Deze kost 899 euro, maar als ik op youtube zoek hoe een laptop met dezelfde specs games afspeelt, ben ik niet echt tevreden. Hebben jullie misschien suggesties? Of zou ik toch goed kunnen gamen (met deftige graphics/fps) op deze Asus?
Alvast bedankt
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga mijn laptop gebruiken om te gamen (het liefst op hoge kwaliteit met een deftige fps) en daarnaast ga ik ze ook gebruiken om videos te recorden/editen en ga ik ze meenemen naar school voor mijn studies Environment art volgend schooljaar.
Wat is je budget?
Het liefst rond 800 -900 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, mee naar school.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik dacht aan de Asus X750LN met de specs
- Intel core i7 - 4510U 2.00 GHz
- Nvidia geforce gt 840m 2GB DDR3
- 12GB RAM
- 1TB HDD
Deze kost 899 euro, maar als ik op youtube zoek hoe een laptop met dezelfde specs games afspeelt, ben ik niet echt tevreden. Hebben jullie misschien suggesties? Of zou ik toch goed kunnen gamen (met deftige graphics/fps) op deze Asus?
Alvast bedankt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 21:07 ]