Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Beste Tweakers,

Ik heb laatst Soul Sacrifice gekocht voor PS Vita, ik koop bijna altijd games gebruikt, maar ik wou het spel samenspelen met een vriend en wou geen losse Online-Pass kopen. Toen ik de code invoerde kreeg ik een error (iets met dat de data ophalen te lang duurde geloof ik, had een bagger verbinding op dat moment), daarna nog eens die code invoeren (met een wel goede verbinding) en toen kreeg ik de error NP-8123-4.

Nu staat de game niet in mijn downloadlijst op mijn Vita, maar ik kan wel online spelen met Soul Sacrifice. Nu ik bij lijst van services kijk staat de online pass er wel maar alleen als Soul Sacrifice (had een fysieke kopie gekocht dus kon dit alleen maar de Online Pass zijn) maar staat er een grijs gebroken afbeelding bij (dit betekent geloof ik beschadigde data). En wanneer ik erop klik staat er Soul Scrifice Network Pass, na nog een keer klikken staat er alleen maar de naam en datum waarop geactiveerd (vandaag).

Nu is dus de vraag of er iemand is die weet hoe dat is op te lossen, ik wil namelijk later niet nogmaals de code hoeven te kopen wanneer ik een nieuwe Vita heb o.i.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat die error voor? Heb je de online pass al opgezocht in de Playstation Store op de PSVita of eventueel via de Store op de PC? Staat er op de Vita een rood icoon bij (dan is hij in ieder geval aangekocht)? Wellicht een onlogische vraag, maar welke dag heb je de Playstation Store gebruikt? In het verleden heb ik een probleem gehad met het downloaden van een thema voor de Vita. Dat wilde niet lukken in de avonduren. Toen ik later terugkeerde op een rustiger tijdstip, verliep het zonder problemen.

Je online pass is in ieder geval geactiveerd zoals je al aangeeft. Dan zou hij in principe ook op je downloadlijst moeten staan.

Als alternatief zou ik voorstellen contact te zoeken via Playstation Nederland via Twitter of Facebook. Eventueel naar het forum via nl.playstation.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Naast de prijs staat inderdaad een rode logo, helaas heb ik nu nog steeds hetzelfde probleem, ook word ik door het Googlen van de foutcode niet veel wijzer, vaak word er alleen gezegd dat het om een game gaat welke net uit is, en dat veel mensen tegelijkertijd het dan willen activeren.

Ook kan ik nergens iets van een downloadlijst vinden op PlayStation site op mijn PC.

Ook heb ik een soort van log gevonden waarin ik de volgende error kreeg (toen ik de code voor het allereerst activeerde dus): NP-2247-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
Heb zojuist op de eenof andere manier soul sacrifice online pass kunnen vinden in de store op mijn pc, en daar staat hij nu als aangekocht, geen dee waarom hij niet in mijn downloadlijst staat, maar ik hoop dat het in de loop van de tijd wel goed komt.