Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Welkom!
Tweakers.net over de koe
Distributed.net over RC5
Ook op de DPC website is veel informatie te krijgen
En alles van DPC bij startpagina
Wil je bij een subteam, hier staat een lijst
Hier en hier staat wat over snelheden
Wat er na RC5-64 komt is mij niet bekend. RC5-72 zou een vrij logische opvolger kunnen zijn, maar zal dan wel een enorm stuk langer duren dan de circa 6 jaar van RC5-64. Maar natuurlijk zijn er na en naast RC5-64 ook andere projecten waar DPC aan meedoet. Mocht er geen vervolg komen op de RC5 wedstrijd, dan kun je altijd nog overstappen naar een ander project (bijvoorbeeld het OGR project)
Tweakers.net over de koe
Distributed.net over RC5
Ook op de DPC website is veel informatie te krijgen
En alles van DPC bij startpagina
Wil je bij een subteam, hier staat een lijst
Hier en hier staat wat over snelheden
Wat er na RC5-64 komt is mij niet bekend. RC5-72 zou een vrij logische opvolger kunnen zijn, maar zal dan wel een enorm stuk langer duren dan de circa 6 jaar van RC5-64. Maar natuurlijk zijn er na en naast RC5-64 ook andere projecten waar DPC aan meedoet. Mocht er geen vervolg komen op de RC5 wedstrijd, dan kun je altijd nog overstappen naar een ander project (bijvoorbeeld het OGR project)
Welkom!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Nou betere uitleg kan je niet krijgen he 
WELKOM
WELKOM
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
welkom!
en tha_snail:>> duidelijker en uitgebreider had ik het zelf niet kunnen aangeven
en tha_snail:>> duidelijker en uitgebreider had ik het zelf niet kunnen aangeven
pfff...hoe bedoel je een kudde, laten we lekker allemaal hetzelfde zeggen 
Welkom!
Welkom!
Welkom .
Wat voor koe heb heb je staan ?
Wat voor koe heb heb je staan ?
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Herzlich wilkommen
Bericht hierboven
hoe bedoel je wat voor koe ik heb staan?
hij bedoelt wat voor computer(s) je hebt draaien voor je koeOp zondag 17 juni 2001 16:42 schreef Cloontje het volgende:
hoe bedoel je wat voor koe ik heb staan?
uhm.. RC5-64 duurt al 3 jaar en we zijn op de helft (als we de volle 100% nodig mochten hebben)..en 2 minuten later schreef Cloontje het volgende:
72 bit code is best vreemd daat is best raar in de computer want meestal gaat die dubbel, ik vind die 128 uitdagender, dan een 72.
RC5-72 zou dan 8^2 keer zolang duren
dus ik denk niet dat je RC5-128 wil
maar de mhz-en volgen elkaar ook exponentieel op. niet alleen in hoeveelheid maar ook in snelheid van opvolgen. de ene proc is nog niet de deur uit of zn opvolger staat alweer te trappelen.
Ik denk dat dit zo snel zal gaan, dat ik durf te zeggen dat als rc5-128 er eenmaal is, hij maar de helft van de tijd in beslag zal nemen van rc5-64.
jaja mensen, dit zijn nog eens statements!
Ik denk dat dit zo snel zal gaan, dat ik durf te zeggen dat als rc5-128 er eenmaal is, hij maar de helft van de tijd in beslag zal nemen van rc5-64.
jaja mensen, dit zijn nog eens statements!
700 AMD Duron, 256Ram, VooDoo 3 2000, 50 Gig HD, Kabel van Chello!
Voor de d.net client is alleen je processor van belang. een duron 700 is lekker om mee te beginnen!
je kunt ook met meerdere computers onder hetzelfde email-adres meedoen, zodat je nog sneller in de ranglijst stijgt. Dus zet het programmatje ook op de computers van vrienden/bekenden!(wel met hun toestemming natuurlijk)
je kunt ook met meerdere computers onder hetzelfde email-adres meedoen, zodat je nog sneller in de ranglijst stijgt. Dus zet het programmatje ook op de computers van vrienden/bekenden!(wel met hun toestemming natuurlijk)
Als er 1 schaap euhm...
over de dam is, dan........
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Welcome..... Keep grazin'
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Dat wordt een slimme manier verzinnen,Op zondag 17 juni 2001 17:08 schreef Sequence het volgende:
uhm.. RC5-64 duurt al 3 jaar en we zijn op de helft (als we de volle 100% nodig mochten hebben)
RC5-72 zou dan 8^2 keer zolang duren
dus ik denk niet dat je RC5-128 wil![]()
i.p.v. de dumb brute force hack...
brute kracht roeleert hard! En niet alleen bij de koeien in de wei.
128 zou wel eens een tijdje kunnen duren, ik hoop dat ik het einde daarvan nog mag meemaken, voordat ik m'n laatste adem uitblaas...
128 zou wel eens een tijdje kunnen duren, ik hoop dat ik het einde daarvan nog mag meemaken, voordat ik m'n laatste adem uitblaas...
Welcome, en dat je maar vele blokjes mag grazen....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
En waarom zal ik achterblijven 
Kan eindelijk weer eens op GoT komen met Chello
Welkom
Kan eindelijk weer eens op GoT komen met Chello
Welkom
Pagina: 1