Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-02 17:29
Beste mede-tweakers,

14 April ga ik voor 3 maanden naar Spanje wegens stage, uiteraard wil ik voor dat ik ga m'n mobiele abonnement stopzetten. Op dit moment heb ik Vodafona hybride waar ik dus maandelijks kan opzetten.

Als ik terug ben in Nederland zou ik graag een abonnement willen afsluiten bij een andere provider.
Mijn vraag is, kan ik dan nummerbehoud aanvragen als mijn vorige abonnement niet meer actief is?
Zo uit m'n hoofd werd een prepaid nummer na 6 maanden van inactiviteit vrijgegeven maar ik weet niet hoe dit is voor nummers met een abonnement.

Zelf kan ik alleen nummerbehoud informatie vinden voor als je van de ene naar de andere provider overstapt.

Weet iemand hier een antwoord op?

Bij voorbaat dank,

Bram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:46
gratis lebara simkaart aanvragen, nummerbehoud van huidige provider naar die simkaart doen, over 3,4,5 etc maanden bij jeouw nieuw abonnement nummer behoud aanvragen van die lebara simkaart naar jouw nieuwe provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-06 13:52
Prepaid nummers (ook hybride), blijven een jaar actief na de laatste opwaardering. Als je Hybride stop zet, blijft je nummer gewoon actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ik zou sowieso Vodafone even bellen... Die hebben misschien een heel heldere oplossing voor je :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:49

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Zover ik weet kan je niet een abonnement laten verlopen en dan een paar maand later een nieuw abonnement nemen waarbij je zelf het nummer opgeeft. Voordat het huidige is afgelopen doen je aan te geven dat het nummer behouden moeten blijven, anders komt het gewoon in een "bak" nummer terecht die je niet zomaar weer kunt opvragen en naar een bepaalde tijd weer vrij komen. Het is zoals reeds voorgesteld het nummer over te zetten een op prepaid kaart.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
ik zal Vodafone morgen even bellen, al zijn ze vast niet blij dat ik wil overstappen naar een andere provider. Er is ook een optie om m'n abonnement tijdelijk op te zeggen maar dat kost 20 euro en dan is het goedkoper om m'n bunder naar 4 euro per maand terug te schroeven.

In ieder geval allemaal bedankt voor de hulp, ik laat nog even weten hoe ik dit oplos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bramvlieg schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:04:
goedkoper om m'n bunder naar 4 euro per maand terug te schroeven.
Waarom doe je dat sowieso niet gewoon? Weet je zeker dat 't goed gaat en kost je dus voor 3 maanden maarliefst de enorme som van 12 euro.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
Ik ben een student, 12 euro is best veel voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:03
Kijken wat het kost om hem bij Vodafone naar prepaid om te laten zetten.
Maar of dit zonder kosten kan, betwijfel ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Bramvlieg schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:06:
Euh, als 12 euro verspreid over 3 maanden veel geld voor je is, gaat er ergens in je budgettering iets mis imo. Twee bier per maand minder en je bent er.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Bramvlieg schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:06:
bs. Als het echt zoveel voor je was, had je vast geen stage in het buitenland kunnen bekostigen ;)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramvlieg
ok, het is inderdaad niet veel geld maar het lijkt me handiger om het gewoon op te zeggen, scheelt gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SafariFlow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-06 13:52
@Bramvlieg

Je hebt toch Vodafone Hybride? Dit is, zoals je wellicht weet, geen abonnement en kun je ten alle tijden stoppen/pauzeren. Je nummer blijft na de laatste incasso een jaar geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ook vodafone levert prepaid. Vraag gewoon om je abo naar prepaid om te zetten. Je houd gewoon je huidige sim. Waarschijnlijk heb je een maand opzeg termijn. Let wel dat je er niet mee belt in het buitenland :)

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1