PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.
HD Audio zou in de core de gewone track moeten bevatten. Dus DTS-HD heeft DTS en Dolby True-HD heeft Dolby Digital. Dit om oudere hardware te blijven ondersteunen. Je kan de speakers van de Z5500/Z906 aan een receiver hangen, daar zijn meerdere topics op GoT van geweest. Enige is dat de subwoofer wel met een verloopje moet of met de control-pod er extra aan. Weet niet precies meer welke set nu welk nadeel had, maar het kan dus wel. En je moet natuurlijk wel het één en ander instellen (crossover!) wat bij een kant en klare set out of the box al werkt.
Het kan dus wel, ik zou alleen het geld er niet in gaan steken. HD Audio is leuk, maar op een PC-setje ga je het verschil echt niet merken. Of je moet dit als eerste stap zien om de rest van de speakers ook uit te gaan faseren en een geheel nieuwe set op te gaan bouwen.
Het kan dus wel, ik zou alleen het geld er niet in gaan steken. HD Audio is leuk, maar op een PC-setje ga je het verschil echt niet merken. Of je moet dit als eerste stap zien om de rest van de speakers ook uit te gaan faseren en een geheel nieuwe set op te gaan bouwen.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dat is uiteindelijk ook het idee, ik heb alleen het budget niet om in een keer alles te vervangen.
Ik wilde dus een receiver, een aparte sub, en daar de 5 sattelites van de z906 aan hangen.
Alleen dus even uitzoeken wat een leuke instap sub-receiver is.
Ik hou zelf heel erg van sony spul, en wil het liefst ook geen kant-en-klare set. (Want dan kan ik het niet allemaal zelf doen
)
Enig advies over goed instap spul?
Ik wilde dus een receiver, een aparte sub, en daar de 5 sattelites van de z906 aan hangen.
Alleen dus even uitzoeken wat een leuke instap sub-receiver is.
Ik hou zelf heel erg van sony spul, en wil het liefst ook geen kant-en-klare set. (Want dan kan ik het niet allemaal zelf doen
Enig advies over goed instap spul?
PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.