Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Battlefield Hardline Benchmark - De pc-versie nader bekeken

Pagina: 1
Acties:

• dusty-2011
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Pagina 2: Van AMD en Nvidia testten we de snelste single-gpu-kaarten, de R9 290X en de GTX 980.

Excuse me?? Telt de Titan X niet mee ofzo?? Die kaart is toch wel aanzienlijk sneller dan de GTX 980. De GTX 980 is bij lange na niet de snelste single-gpu kaart van Nvidia. Dat was ie wel een tijdje maar sinds de introductie van de Titan X dus niet meer.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En de GTX Titan X is ook een kaart die je "even" in een PC steekt. Al eens gekeken naar het prijskaartje? Daarnaast is de Titan X killer ook al aangekondigd; de GTX 980 Ti, die bovendien nog goedkoper is ook. De Titan X in een PC doen is pure geldverspilling. Verwachten dat een Titan X meegenomen wordt in een review vind ik dan ook heel vreemd, laat staan representatief voor de gemiddelde of high end game PC.

Wat ik wél mis in de benchmark is de multiplayer, die had ook wel getest mogen worden, is in de haast zeker ook overgeslagen? :) Jammer, want Battlefield moet het juist van de multiplayer hebben!

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 30-03-2015 02:40 ]

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Betrapt! :+ Die paar regeltjes had ik gekopieerd uit een eerder benchmarkstuk (en toen was de Titan X nog niet uit) - note to self: nadenken voordat je copy/paste.

@CptChaos: ik had graag de multiplayer gebenchd, maar het is onmogelijk om in de multiplayer een reproduceerbaar stuk te vinden zodat je een eerlijke onderlinge vergelijking kan maken.

[ Voor 5% gewijzigd door PiweD op 30-03-2015 08:32 ]

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook