Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Best forumleden,

Momenteel gebruik itube om muziek, video's en films te bekijken en te luisteren.
het hindert mij een beetje dat ik klein beeld krijg als er reclame bij komt.

Misschien weet er iemand er een app waar ik naar op zoek ben waar je volledig beeld krijgt zonder reclame.
Ik maak heel veel gebruik van mijn iphone 5s waar ik van alles op bekijk.

Kan iemand mij daarmee helpen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Je zou VLC kunnen proberen: https://itunes.apple.com/nl/app/vlc-for-ios/id650377962?mt=8. Dat is gratis en ondersteunt veel videoformaten :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivan797
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 13:44

ivan797

Student Technische Informatica

persoonlijk gebruik ik mx player,
deze kan ook veel formaten af spelen maar mijn telefoon lijkt minder warm te worden tijdens het afspelen.
https://itunes.apple.com/...d-videos/id730291646?mt=8

Artificial Intelligence usually beats real stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geldt dit ook voor streamen via YouTube en owja als ik toch een topic heb gestart zoek nog een degelijke selfie-stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor je selfie-stick mag je een nieuw topic openen.

Waarom moeilijk doen met third-party apps als er een officiële YouTube app is? Voor de overige videos kun je gebruik maken van VLC, of een van de andere gratis videospelers die je krijgt als je zoekt naar video player ios. Welke heb je allemaal geprobeerd en waarom voldeed het niet?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte daarvoor itube vond ik een handige app maar die reclame kwam altijd in beeld dus werd het beeld van de video ook automatisch kleiner.

Heb de volgende apps geprobeerd VLC, MX player, VDownloade Lite, metube, Jasmine en Foxtuber. Foxtuber vond ik het beste geen reclame als je groot beeld wilt kijken en het is een gratis app.
Pagina: 1