Iemand suggestie voor een leverancier van Iphone onderdelen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 665101

Topicstarter
Hi,

Ik repareer Iphone schermen voor vrienden en ik streef ernaar zo goedkoop mogelijk het beste scherm erin te zetten. Echter is het voor mij als particulier moeilijk aan de originele Apple OEM onderdelen te komen voor Ebay prijzen. Dit komt omdat Apple alleen onderdelen aan Apple certified winkels verkoopt, Dus geloof ik een leverancier van Ebay niet als hij beweerd echte OEM onderdelen te verkopen

Echter, als het LCD scherm niet van echt te onderscheiden is, en de prijs goedkoop is, neem ik genoegen met een namaak scherm.

Ik heb gedacht om via Alibaba of Ebay voor rond de 20/30 euro zo'n scherm te bestellen, alleen ben ik bang dat ik dan een levertijd heb van 30 dagen. Dit is ongewenst in mijn geval.

Kennen jullie of heeft een van jullie ervaring met goede leveranciers van Iphone onderdelen (LCD schermen) van niet van echt te onderscheiden kwaliteit, die binnen een dag of 9 kunnen leveren hier in Nederland? Ebay of Aliexpress leveranciers zijn prima maar de levertijd is echt belangrijk!

Jullie zouden mij en de rest echt gigantisch verder helpen!
Alvast bedankt!

EDIT:
Ik zoek leveranciers als deze:http://www.ebay.nl/itm/Black-LCD-Touch-Screen-Digitizer-Display-Lens-Assembly-For-Apple-iPhone-5-5G-OEM-/330952993285?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d0e55ea05

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 665101 op 29-03-2015 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit: voor 20/30 euro ga je echt geen scherm vinden met dezelfde eigenschappen als het originele panel.

Wat op eBay en dergelijke aangeboden wordt is eigenlijk allemaal rommel. Afkeur schermpjes, heel dun glas (plastic als je pech hebt), plastic mounting frame ipv ijzer. Enz.

Apple levert namelijk geen OEM onderdelen, ook niet aan de reparatie winkels die beweren dat wel te leveren en daar een enorme meerprijs voor vragen.

[ Voor 197% gewijzigd door Donstil op 29-03-2015 20:56 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 22:46
Kijken even bij iFixit. De webshop levert gewoon in Nederland. Ook vrij snel dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 677982

Wellicht dat je alleen probeert te helpen. Maar dit komt wel erg spammerig over, om je speciaal hiervoor te registeren en een oud topic omhoog te schoppen.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2015 11:53 ]