Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
windows erop zetten en aansluiten op een Tv in een grote schuur waar we meestal in de avonden zitten.
Beetje spotify kunnen gebruiken en verder films kijken en serven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk maar eigenlijk geen idee hoe goedkoop/duur zoiets is.
300 vind ik wel zat aangezien het een kado voor iemand is betaald door 5 personen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb Windows en verder de tv. Toetsenbord en muis heb ik of iemand vast ook nog wel ergens liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd om het systeem lekker snel te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein computertje dus wat weinig geluid maakt.
Ga je overklokken?
nee
Zelf heb ik dit gevonden.
Ik heb totaal geen ervaring met kleine computers dus de vraag of dit past en een beetje goed is.
Ik vind het moederbord aardig duur maar dit is een van de goedkoopste kleine moederborden dat ik kon vinden.
Alvast bedankt voor het meedenken en het helpen
windows erop zetten en aansluiten op een Tv in een grote schuur waar we meestal in de avonden zitten.
Beetje spotify kunnen gebruiken en verder films kijken en serven.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zo goedkoop mogelijk maar eigenlijk geen idee hoe goedkoop/duur zoiets is.
300 vind ik wel zat aangezien het een kado voor iemand is betaald door 5 personen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb Windows en verder de tv. Toetsenbord en muis heb ik of iemand vast ook nog wel ergens liggen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een ssd om het systeem lekker snel te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein computertje dus wat weinig geluid maakt.
Ga je overklokken?
nee
Zelf heb ik dit gevonden.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G3220 Boxed | € 49,- | € 49,- |
1 | Asus H81T | € 79,45 | € 79,45 |
1 | Akasa Euler incl. 120W Power Adapter | € 88,50 | € 88,50 |
1 | Crucial CT51264BF1339J | € 42,50 | € 42,50 |
1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 52,95 | € 52,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 312,40 |
Ik heb totaal geen ervaring met kleine computers dus de vraag of dit past en een beetje goed is.
Ik vind het moederbord aardig duur maar dit is een van de goedkoopste kleine moederborden dat ik kon vinden.
Alvast bedankt voor het meedenken en het helpen