Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer films te downloaden via de magnet torrent.
Dat lukt wel, maar ik krijg tot nu toe maar een film in iTunes om op me iPad 2 te zetten. Ik heb het al met meerdere films geprobeerd.
Weet iemand wat dat aan ligt en waar ik op moet letten.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
Mogelijk ondersteund iTunes/iPad de films helemaal niet.
https://support.apple.com/en-lb/HT201290
Video formats supported: H.264 video up to 1080p, 30 frames per second, High Profile level 4.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG‑4 video up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps per channel, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; Motion JPEG (M-JPEG) up to 35 Mbps, 1280 by 720 pixels, 30 frames per second, audio in ulaw, PCM stereo audio in .avi file format
https://support.apple.com/kb/sp622?locale=en_LB

[ Voor 5% gewijzigd door jeroen3 op 28-03-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwi159
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-07 18:45
De films die je via torrent download zijn vaak in .mkv formaat. Je moet ze omzetten naar .mp4 zoals hierboven aangegeven staat. Er zijn verschillende programma's die dat voor je kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft u een voorbeeld van zo'n programma die gratis en virus vrij is?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 21:53
Draai je Windows ? Dan zou je Formatfactory kunnen proberen.

Tip van flip, goeie hardware dan gaat het converten lekker vlot

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:50
Je kunt ook een video app downloaden op de iPad, welke dat wel kunnen afspelen. Daarvan zijn er meerdere te vinden, de meeste zijn betaald maar kosten slechts 1 á 2 euro. Je kunt dan via iTunes de films toevoegen aan de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke van de apps in de Appstore zal u kiezen?
Ik heb nu op de computer Movavi video converter 15 staan. Is dit ook een goed progamma?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Handbrake is naar mijn idee perfect hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
Handbrake is inderdaad perfect voor het omzetten van video naar een iPhone of iPad formaat.
Echter kan de iPad wel mkv (mits ondersteunde inhoud) afspelen, maar niet via de Video app.

Gebruik hiervoor VLC of een app welke bestanden kan toevoegen via iTunes in het App menu.
https://support.apple.com/en-us/HT201301

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 20:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Het gaat om een iPad 2. Die wil je zo veel mogelijk helpen qua performance. MKV's zijn goed om te zetten, ze worden er kleiner van en spelen beter af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 23:10
Handbrake inderdaad, kun je eventueel een titelspoor opnemen in het mp4-bestand. Of probeer het eens met een programma als VLC: die speelt meerdere formaten af. Maar of je ipad2 grote mkb's trekt... ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het inderdaad in Vlc gezet dat lukt allemaal prima, maar als ik de film afspeel krijg ik geen geluid weten jullie waar dit aan ligt.
Ik heb 'vlc for iOS' de eerste als je 'vlc' in de Appstore op de iPad 2 intikt.
Alvast bedankt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik gebruik altijd Freemake Video Converter. Is freeware en werkt best goed.

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Zoals iemand hierboven schrijft bij voorkeur Handbrake gebruiken, dat weet je zeker dat je:

- MP4 container hebt
- Het H.264 profiel compatible is qua bitrate, level etc (iOS doet GEEN MPEG4, XVid = MPEG4 Simple Profile hoewel er wel hardware matige ondersteuning is).
- Beeld formaat matched met het scherm
- Je audio AAC is niet bv. DD, DD+, DTS etc. De iOS versie van VLC kan ivm patenten geen DD/DTS decoderen
- Je kunt seeken (fast forward etc) in de file. Ik had altijd problemen met MKV files daar mee.

Ik zou het iPad profiel gebruiken, voor een Air (2) kun je ook AppleTV "3" gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 30-03-2015 15:44 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 97% gewijzigd door Daedalus op 02-04-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

gerapporteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Gebruik gewoon de app Infuse. Kan je alle formaten afspelen zonder omzetten bestandsformaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

rammes

koekebakker 1e klas

als je torrents download met vuze kun je ze direct laten converteren naar itunes

Ik zou het doen!

Pagina: 1