Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Videoplayer bug iOS

Pagina: 1
Acties:

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-11 21:05
al een hele poos merk ik op dat zodra ik een videoreview kijk van een artikel op de FP, de standaard iOS videoplayer na 80% van het filmpje bekeken te hebben het filmpje opnieuw begint af te spelen.

Dit ervaar ik op een iPhone 6+ vanaf iOS 8, maar ook in 8.1.x en het probleem doet zich nogsteeds voor in iOS 8.2. Of dit met iOS 7 ook al was staat me niet meer bij.

Is dit een bekend probleem? Of iets wat ik zelf op kan lossen? Heb de zoekfunctie gebruikt maar kon zo gauw niets vinden wat relevant is aan dit probleem.

ik browse met safari en gebruik de standaard videoplayer op de iPhone. Heb toevallig deze iPhone net vandaag nieuw ontvangen en als nieuwe telefoon geconfigureerd. Dacht dat dat nog wat kon schelen maar helaas niet.

Met films die op de telefoon staan, YouTube filmpjes online, andere streaming filmpjes via andere websites of bijvoorbeeld Netflix ervaar ik totaal geen problemen. Vandaar dat ik het een beetje bij tweakers zoek :>

één is geen, twee is één

• Xieoxer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-11 18:59
Je bent niet de enige met dit probleem, ook ik heb hier last van. Bij andere websites zoals YouTube heb ik nergens last van. Ik heb hier al maanden last van, maar nooit de moeite genomen om het te melden. Ik zag je post voorbij komen en ik dacht: "Ben niet de enige", dus vandaar dat toch maar de moeite heb genomen om een reactie te plaatsen. Ik hoop dat het binnenkort gefixeerd is, want begint wel beetje te frustreren.

[ Voor 50% gewijzigd door Xieoxer op 02-04-2015 23:49 ]